Sover uroligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Marts<3

Hej alle. 

Min kære dreng Storm sover uroligt! Det driver mig til vanvid! Han sover, men ligger og roder rundt, sparker dynen af og vil have sutten! Det er altid nærmest på samme tid hver nat! Udover det så spiser han hvert 2-3 time... Jeg er træt, meget træt. 

Så mit spørgsmål er, hvad kan jeg gøre? Jeg kan leve med at skal op og give ham mad. Men ind i mellem der, så skal han også have sutten, dynen på igen, et kys på panden eller bare en hånd til at falder til ro! 

Håber i har nogle erfaringer jeg kan prøve. 

Hilsen en lidt træt mor.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

KarinaA

Marts<3 skriver:

Hej alle. 

Min kære dreng Storm sover uroligt! Det driver mig til vanvid! Han sover, men ligger og roder rundt, sparker dynen af og vil have sutten! Det er altid nærmest på samme tid hver nat! Udover det så spiser han hvert 2-3 time... Jeg er træt, meget træt. 

Så mit spørgsmål er, hvad kan jeg gøre? Jeg kan leve med at skal op og give ham mad. Men ind i mellem der, så skal han også have sutten, dynen på igen, et kys på panden eller bare en hånd til at falder til ro! 

Håber i har nogle erfaringer jeg kan prøve. 

Hilsen en lidt træt mor.... 

hvor gammel er han ??  

Anmeld

3. juli 2012

Marts<3

KarinaA skriver:

hvor gammel er han ??  

Ups, han blir 4 mdr om 3 dage:-)

Anmeld

3. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sover han i egen seng? For jeg synes det lyder til, at han søger lidt tryghed om natten. Sådan var Ida nemlig også, når hun søgte tryghed

Anmeld

3. juli 2012

Mettefpigen

Her gjorde han det samme og det hjalp at han begyndte at få noget grød :-)

Anmeld

3. juli 2012

KM78

Prøv samsovning i en periode - det hjalp på min ældste.

Anmeld

3. juli 2012

KarinaA

Marts<3 skriver:

Ups, han blir 4 mdr om 3 dage:-)

der er ikke ret mange børn i den alder der sover igennem  

nu var jeg å heldig at min datter sov igennem fra hun var 5 uger

men måske den bette bare skal ind og putte ved dig om natten ?? 

Anmeld

3. juli 2012

Marts<3

rikkeregnbue skriver:

Sover han i egen seng? For jeg synes det lyder til, at han søger lidt tryghed om natten. Sådan var Ida nemlig også, når hun søgte tryghed

Han sover oftes i sin barnevogn. Men er begyndt at sove sammen med ham i sengen. Det hjap lidt, men ikke meget;-( 

Anmeld

3. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Marts<3 skriver:

Han sover oftes i sin barnevogn. Men er begyndt at sove sammen med ham i sengen. Det hjap lidt, men ikke meget;-( 

Hvordan ligger i når i sover? Ida vil rigtig gerne ligge i min arm, så det får hun lov til når det er trygheden hun mangler.

Ellers kunne det tænkes at prøve noget vælling? Kan være bettemanden ikke er ordentligt mæt?

Anmeld

3. juli 2012

Marts<3

Mettefpigen skriver:

Her gjorde han det samme og det hjalp at han begyndte at få noget grød :-)

Vi begyndte på grød i torsdags. Netop fordi jeg mistænkte ham for at være sulten, da han så tit skal have mad om natten. Men det har endnu ikke rigtig vist noget. Men nu spiser han jo hellere ikke meget endnu, da vi lige er startet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.