Bækkenløsning og fødsels ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

kimfrit

Kay skriver:

jeg har fået det råd af gå til kiropraktor og fys og lige få sat det heel på plads efter fødslen... man kan jo ikke bare forvente at det bare falder på plads af sig selv når det nu har været så galt og ret længe

Hahah nej det er jo rigtig nok, det må jeg prøve og se på når jeg har født, synes lige ejg ser at der er mange der døjer med efter smerter :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

kimfrit

sabi1979 skriver:

Hej jeg havde også slem bækkenløsning, men jeg havde en god fødsel, syntes ikke jeg mærkede noget til bækkenløsningen Jeg fødte for snart 3 år siden og mærker desværre stadig bækkenløsningen  Men jeg tror det er forskelligt fra kvinde til kvinde Jeg fødte også en datter for 13 år siden ved kejsersnit , der havde jeg kun lidt bækkenløsning Held og lykke med det hele

knus sabrina

hvordan mærker du til den?

Anmeld

3. juli 2012

Kay

kimfrit skriver:

Hahah nej det er jo rigtig nok, det må jeg prøve og se på når jeg har født, synes lige ejg ser at der er mange der døjer med efter smerter :/

ja... jeg har dog kunne holde mit meget bedre end lægen havde forudset...

min læge er meget forundret over jeg ikke er i kørestol... der havde han regnet med at mine sidste 2 måneder skulle være  

men jeg kømper en kamp uden lige for at kunne blive fri...

Anmeld

3. juli 2012

kimfrit

Kay skriver:

ja... jeg har dog kunne holde mit meget bedre end lægen havde forudset...

min læge er meget forundret over jeg ikke er i kørestol... der havde han regnet med at mine sidste 2 måneder skulle være  

men jeg kømper en kamp uden lige for at kunne blive fri...

hold da op, nogle gange kunne jeg godt bruge en kørestol hehe

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

kimfrit skriver:

KaLånJameJamengågahav

Er det rigtig

hvordan vil den ikke slipper hvor har du ondt henen efterfølgende.

Kan slet ikke forstille mig at rende rundt sådan her lang tid efter jeg har født

Jamen havde Jeg været meget aktiv støvsuget vaske tøj osv osv osv. Eller bare da jeg gik på job jamen så havde Jeg ondt nede i lænden som træk ned i benene .

I starten var det bare sammen smerte som under graviditeten .

Anmeld

3. juli 2012

Kay

kimfrit skriver:

hold da op, nogle gange kunne jeg godt bruge en kørestol hehe

ja... kender det godt... og lidt trist... tror ikke vi når at komme på bakken i år, hvilket vi ellers har været alle år vi har kendt hinadnen... men kan ik rigtig holde til det....

Anmeld

3. juli 2012

Madam Blå

kimfrit skriver:

Hej piger, Jeg har en rigtig grim bækken løsning, kan næsten ikke gå rundt pga. den :/

Men nu har jeg jo termin om 9 dage og så tænkte jeg på, når man føder kan man så mærke sin bækkenløsning? Og hvor hurtigt bagefter går bækkenet på plads? Altså holder det op med det samme med at gøre ondt, altså ud over de alm. Fødsels smerter selvfølgelig

Håber der er nogle der ligger inde med nogle svar

Kraam

Jeg havde også en fæl bækkenløsning, og var blevet forsikret om, at jeg intet ville kunne mærke til den, så snart jeg var i fødsel. Ve-smerterne ville overdøve bækkensmerterne. Men ved mig var det desværre ikke helt sådan. Mine ve-smerter sad i lænden, sammen med mig bækkenløsning, og jeg havde rigtig ondt.

Min BL gjorde det svært for mig at mærke hvornår mine veer startede. Fordi jeg havde så ondt i forvejen. Og den gjorde at jeg ikke rigtig fik pauser under veerne. Og jeg kunne ikke ligge ned, så det belastede mit bækken endnu mere, at stå oppe i så amnge timer.
Men epi blev min allerbedste ven Den tog alle smerter, og jeg kunne ligge ned. Det var skøøønt

Jeg kan stadig mærke min bl. Det er 8 mdr siden jeg fødte. Typisk, hvis jeg har lavet "for meget" støvsuget, eller gået en lidt længere tur. Og mærkeligt nok, så er den helt galt, når jeg får mens. Ved ikke hvorfor. MEN jeg synes det bliver bedre for hver måned

Jeg tror, at kroppen skal have lige så lang tid at komme sig, som det tog at få skaden. Jeg havde ondt i lænden inden jeg testede positiv. Så det må jo tage noget tid at komme af med igen.
I dagligdagen er det ikke noget jeg tænker synderlgit over mere. Så det er et godt tegn
Rigtig god fødsel til dig meget snart, og jeg håber din BL hurtigt er væk igen.

Anmeld

3. juli 2012

babymus77

Jeg fik afvide af min Jdm at den tid jeg havde døjet med det inden, den tid kunne jeg forvente at kunne mærke det ved evt fysisk anstrengelser .....

Anmeld

3. juli 2012

sabi1979

kimfrit skriver:

hvordan mærker du til den?

Altså jeg mærker det ved at mit bækken/hofte gør ond ved at jeg går for langt eller står for meget eller hver morgen når jeg vågner . Jeg kan heller ikke cykel ret meget uden at det gør ondt, tit mærker jeg det som rigtig av smerte og andre gange som et stikken   Men som jeg skrev til en anden jeg har også hypermobile led som gør at det ikke bliver anderledes

Anmeld

3. juli 2012

L&V

kimfrit skriver:

Hej piger, Jeg har en rigtig grim bækken løsning, kan næsten ikke gå rundt pga. den :/

Men nu har jeg jo termin om 9 dage og så tænkte jeg på, når man føder kan man så mærke sin bækkenløsning? Og hvor hurtigt bagefter går bækkenet på plads? Altså holder det op med det samme med at gøre ondt, altså ud over de alm. Fødsels smerter selvfølgelig

Håber der er nogle der ligger inde med nogle svar

Kraam

Jeg havde meget slem bl og en hofte der var gået afled.. Jeg fik af vide af flere jm'er at det absolut ikke var en hindring i fødslen men nærmere en "bonus" da bækkenet allerede var lide større pga bl.. Jeg mærkede intet til det igennem fødslen og det var nogenlunde væk efter fødslen også men det er ikke sikkert nogle døjer i langtid efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.