kimfrit skriver:
Hej piger, Jeg har en rigtig grim bækken løsning, kan næsten ikke gå rundt pga. den :/
Men nu har jeg jo termin om 9 dage og så tænkte jeg på, når man føder kan man så mærke sin bækkenløsning? Og hvor hurtigt bagefter går bækkenet på plads? Altså holder det op med det samme med at gøre ondt, altså ud over de alm. Fødsels smerter selvfølgelig
Håber der er nogle der ligger inde med nogle svar
Kraam
Jeg havde også en fæl bækkenløsning, og var blevet forsikret om, at jeg intet ville kunne mærke til den, så snart jeg var i fødsel. Ve-smerterne ville overdøve bækkensmerterne. Men ved mig var det desværre ikke helt sådan. Mine ve-smerter sad i lænden, sammen med mig bækkenløsning, og jeg havde rigtig ondt.
Min BL gjorde det svært for mig at mærke hvornår mine veer startede. Fordi jeg havde så ondt i forvejen. Og den gjorde at jeg ikke rigtig fik pauser under veerne. Og jeg kunne ikke ligge ned, så det belastede mit bækken endnu mere, at stå oppe i så amnge timer.
Men epi blev min allerbedste ven
Den tog alle smerter, og jeg kunne ligge ned. Det var skøøønt 
Jeg kan stadig mærke min bl. Det er 8 mdr siden jeg fødte. Typisk, hvis jeg har lavet "for meget" støvsuget, eller gået en lidt længere tur. Og mærkeligt nok, så er den helt galt, når jeg får mens. Ved ikke hvorfor. MEN jeg synes det bliver bedre for hver måned 
Jeg tror, at kroppen skal have lige så lang tid at komme sig, som det tog at få skaden. Jeg havde ondt i lænden inden jeg testede positiv. Så det må jo tage noget tid at komme af med igen.
I dagligdagen er det ikke noget jeg tænker synderlgit over mere. Så det er et godt tegn
Rigtig god fødsel til dig meget snart, og jeg håber din BL hurtigt er væk igen.
Anmeld