Bækkenløsning og fødsels ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

kimfrit

Hej piger, Jeg har en rigtig grim bækken løsning, kan næsten ikke gå rundt pga. den :/

Men nu har jeg jo termin om 9 dage og så tænkte jeg på, når man føder kan man så mærke sin bækkenløsning? Og hvor hurtigt bagefter går bækkenet på plads? Altså holder det op med det samme med at gøre ondt, altså ud over de alm. Fødsels smerter selvfølgelig

Håber der er nogle der ligger inde med nogle svar

Kraam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

sarahjylland

kimfrit skriver:

Hej piger, Jeg har en rigtig grim bækken løsning, kan næsten ikke gå rundt pga. den :/

Men nu har jeg jo termin om 9 dage og så tænkte jeg på, når man føder kan man så mærke sin bækkenløsning? Og hvor hurtigt bagefter går bækkenet på plads? Altså holder det op med det samme med at gøre ondt, altså ud over de alm. Fødsels smerter selvfølgelig

Håber der er nogle der ligger inde med nogle svar

Kraam

Altså jeg ved det faktisk ikke og er lidt spændt på det selv men jeg fik af vide at det ville være bedst og nemmest for mig pga BÆ at føde på siden. Mit er ret slemt og jeg kan stort set ikke gå mere. Har termin på torsdag

Anmeld

3. juli 2012

sabi1979

Hej jeg havde også slem bækkenløsning, men jeg havde en god fødsel, syntes ikke jeg mærkede noget til bækkenløsningen Jeg fødte for snart 3 år siden og mærker desværre stadig bækkenløsningen  Men jeg tror det er forskelligt fra kvinde til kvinde Jeg fødte også en datter for 13 år siden ved kejsersnit , der havde jeg kun lidt bækkenløsning Held og lykke med det hele

knus sabrina

Anmeld

3. juli 2012

sarahjylland

sabi1979 skriver:

Hej jeg havde også slem bækkenløsning, men jeg havde en god fødsel, syntes ikke jeg mærkede noget til bækkenløsningen Jeg fødte for snart 3 år siden og mærker desværre stadig bækkenløsningen  Men jeg tror det er forskelligt fra kvinde til kvinde Jeg fødte også en datter for 13 år siden ved kejsersnit , der havde jeg kun lidt bækkenløsning Held og lykke med det hele

knus sabrina

uhh den med du stadig har BL den kan jeg ikke li.... skulle gerne kunne ride lige bagefter savner mine heste så voldsomt

Anmeld

3. juli 2012

Michalala

Jeg har ikke selv bækkenløsning eller noget der ligner. Men har hørt en jordemor sige, at du slet ikke mærker din bækkenløsning under fødslen. (nok lidt skræmmende)

Anmeld

3. juli 2012

Kay

jeg har fået det råd af gå til kiropraktor og fys og lige få sat det heel på plads efter fødslen... man kan jo ikke bare forvente at det bare falder på plads af sig selv når det nu har været så galt og ret længe

Anmeld

3. juli 2012

sabi1979

uhh den med du stadig har BL den kan jeg ikke li.... skulle gerne kunne ride lige bagefter savner mine heste så voldsomt

Det var skam ikke for at skræmme nogen som sagt der er ikke 2 kvinde kroppe der er ens eller reagerer ens efter en fødsel og jeg har også hypermobile led.

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg fødte i 2010 og havde bl .
Jeg spurgte en jm om det ville påvirke fødslen . Og hendes svar var nej det ville det ikke på nogen måde . OG jeg må så og sige give hende ret .
JEg mærkede intet til det under fødslen. JEg fødte på ryggen .
JEg skal føde omkring 29 oktober i år og jeg døjer os med det den her gang ..

JEg vil sige det største problem har været efterfølgende den vil bare ikke slippe min krop ..

Anmeld

3. juli 2012

kimfrit

sarahjylland skriver:

Altså jeg ved det faktisk ikke og er lidt spændt på det selv men jeg fik af vide at det ville være bedst og nemmest for mig pga BÆ at føde på siden. Mit er ret slemt og jeg kan stort set ikke gå mere. Har termin på torsdag

Uh hvor spændene, du lige holde mig opdateret hvordan det gik så, hvis du føder før mig

Kan slet ikke forstille mig at ligge på siden og føde.

fik AKS sidst, så er spændt på hvorn det kommer til at gå

Anmeld

3. juli 2012

kimfrit

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg fødte i 2010 og havde bl .
Jeg spurgte en jm om det ville påvirke fødslen . Og hendes svar var nej det ville det ikke på nogen måde . OG jeg må så og sige give hende ret .
JEg mærkede intet til det under fødslen. JEg fødte på ryggen .
JEg skal føde omkring 29 oktober i år og jeg døjer os med det den her gang ..

JEg vil sige det største problem har været efterfølgende den vil bare ikke slippe min krop ..

Er det rigtig

hvordan vil den ikke slipper hvor har du ondt henen efterfølgende.

Kan slet ikke forstille mig at rende rundt sådan her lang tid efter jeg har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.