Må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Pige2009

Solstrålebørn skriver:

Hun var ansat af kommunen mens hun læste uden at det gav problemer? 

Jeps

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Solstrålebørn

Maise86 skriver:

Det troede jeg man fik automatisk man fik når man var over 25? Gælder det også som ssh? Eller er det noget der er forskelligt fra kommune til kommune?

Den kommune jeg er i, der skal man være over 25 og have 1 års erfaring før man kan få voksenløn... Tror faktisk det er sådan de fleste steder... 

Anmeld

2. juli 2012

Maise86

Solstrålebørn skriver:

Den kommune jeg er i, der skal man være over 25 og have 1 års erfaring før man kan få voksenløn... Tror faktisk det er sådan de fleste steder... 

Nå for pokker. Har lige snakket med den kommune jeg forhåbentlig skal ansættes i og der sagde hun ikke noget om 1 års erfaring

Anmeld

2. juli 2012

Maise86

Solstrålebørn skriver:

Nå for pokker. Har lige snakket med den kommune jeg forhåbentlig skal ansættes i og der sagde hun ikke noget om 1 års erfaring

Anmeld

2. juli 2012

Solstrålebørn

Maise86 skriver:

Har du prøvet at kigge på din skoles hjemmesiden under "over 25" ? Hvis de har en hjemmeside... 

Anmeld

2. juli 2012

Maise86

Solstrålebørn skriver:

Har du prøvet at kigge på din skoles hjemmesiden under "over 25" ? Hvis de har en hjemmeside... 

Googler det lige og kan godt se det Men kan også se at kommunen godt kan vælge at ansætte en på voksen elevløn på trods af manglende erfaring... Må ringe og snakke med dem igen..,

Anmeld

2. juli 2012

Solstrålebørn

Maise86 skriver:

Googler det lige og kan godt se det Men kan også se at kommunen godt kan vælge at ansætte en på voksen elevløn på trods af manglende erfaring... Må ringe og snakke med dem igen..,

Okey, ja her i kommunen ved jeg kun at det er 1 års erfaring der gælder, har ikke hørt om andet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.