Må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Solstrålebørn

Når man er ansat i den kommune man tager uddannelsen som social og sundhedshjælper, må man så arbejde ved privat hjemmepleje firmaer eller er det og no-go? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

AndreasMor84

Solstrålebørn skriver:

Når man er ansat i den kommune man tager uddannelsen som social og sundhedshjælper, må man så arbejde ved privat hjemmepleje firmaer eller er det og no-go? 

Det bestemmer man vel selv

Anmeld

2. juli 2012

Pige2009

Kan ikke se, der skulle være noget galt i det. Min veninde gjorde det 

Anmeld

2. juli 2012

wamse

Solstrålebørn skriver:

hmm pas Men kan du blive ansat i et vikarbureau før du er færdigudlært?

Anmeld

2. juli 2012

Solstrålebørn

AndreasMor84 skriver:

Det bestemmer man vel selv

Kunne jo godt være at de firmaer også gælder når man er ansat af kommunen... 

Anmeld

2. juli 2012

Solstrålebørn

wamse skriver:

hmm pas Men kan du blive ansat i et vikarbureau før du er færdigudlært?

Hmm... Ja det ved jeg ikke... 

Men hvis de privat firmaer ikke gælder når man er ansat af kommunen, kunne jeg jo godt tage nogle vagter der undervejs når jeg læser og samle mere erfaring til at jeg kan få voksenløn når jeg skal læse på Assistenten... 

Anmeld

2. juli 2012

Solstrålebørn

Baagøe skriver:

Kan ikke se, der skulle være noget galt i det. Min veninde gjorde det 

Hun var ansat af kommunen mens hun læste uden at det gav problemer? 

Anmeld

2. juli 2012

Maise86

Solstrålebørn skriver:

Hmm... Ja det ved jeg ikke... 

Men hvis de privat firmaer ikke gælder når man er ansat af kommunen, kunne jeg jo godt tage nogle vagter der undervejs når jeg læser og samle mere erfaring til at jeg kan få voksenløn når jeg skal læse på Assistenten... 

Det kræver vel ikke erfaring for at få voksen elevløn under uddannelsen hvis du er over 25?

Anmeld

2. juli 2012

Solstrålebørn

Maise86 skriver:

Det kræver vel ikke erfaring for at få voksen elevløn under uddannelsen hvis du er over 25?

Jeps, da jeg ikke har nok erfaring til at få voksenelevløn, vil jeg gerne have samlet noget sammen så jeg har det til assistenten... 

Anmeld

2. juli 2012

Maise86

Solstrålebørn skriver:

Jeps, da jeg ikke har nok erfaring til at få voksenelevløn, vil jeg gerne have samlet noget sammen så jeg har det til assistenten... 

Det troede jeg man fik automatisk man fik når man var over 25? Gælder det også som ssh? Eller er det noget der er forskelligt fra kommune til kommune?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.