Søger lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej, vi har gang i projekt baby herhjemme. Men problemet er lidt at min mens er fuldstændig ustyrelig. Har lige haft det i en uge men det var 6 mdr siden jeg sidst havde det. Kan man stadigvæk have æggeløsning selv om man ingen mens har? Hvor længe skal man have prøved før kærestens sæd kan tjekkes.Vis vi selv har prøved 2  år uden lægen kan vi så gå til lægen og få hjælp eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Anonym trådstarter

ingen der kan hjælpe

Anmeld

2. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej, vi har gang i projekt baby herhjemme. Men problemet er lidt at min mens er fuldstændig ustyrelig. Har lige haft det i en uge men det var 6 mdr siden jeg sidst havde det. Kan man stadigvæk have æggeløsning selv om man ingen mens har? Hvor længe skal man have prøved før kærestens sæd kan tjekkes.Vis vi selv har prøved 2  år uden lægen kan vi så gå til lægen og få hjælp eller hvad?

Jeg syntes bestemt at det lyder som en god ide at I går til lægen og kræver at få noget hjælp/udredning sådan som du beskriver det

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg syntes bestemt at det lyder som en god ide at I går til lægen og kræver at få noget hjælp/udredning sådan som du beskriver det

tak. vi håber der intet er i vejen. har overvejet at købe en clearblue fertilitetsmonitor men den er jo ret dyr vis det viser sig jeg ikke har æggeløsning

Anmeld

2. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

tak. vi håber der intet er i vejen. har overvejet at købe en clearblue fertilitetsmonitor men den er jo ret dyr vis det viser sig jeg ikke har æggeløsning

Ja, jeg tror nok jeg ville tale med lægen inden jeg købte noget selv hvis det var mig.

Håber at det ordner sig

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

nok en klog ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.