Galaxy SII - Hjælp mig, inden jeg kyler den ud! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Janni.

Jeg prøver lige med et bud, ved ikke om du har prøvet dét.

Tryk på kontakter, venstre knap (den med stregerne) og vælg den hedder: kontakter, der skal vises. Så prøv at vælg Feks kun sim kort hvis dine kontakter ligger dér.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Har du linket nogle kontakter sammen? Nej har ikke oplevet det samme, men kun i kontakter, men linkede kontakterne sammen og så var der ikke flere "problemer"..

Måske du skal slette linkene og kun havde en kontakt, hvis de altså er linket sammen.

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad mener du med at have dem linket sammen? Og hvordan fjerner jeg d

et link igen hvis er?

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Tryk på kontakter, venstre knap (den med stregerne) og vælg den hedder: kontakter, der skal vises. Så prøv at vælg Feks kun sim kort hvis dine kontakter ligger dér.

Det lyder godt nok som noget af det jeg har prøvet - men jeg prøver luge igen

Tak for dit svar

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Æv, det virkede vist ikke

mon jeg kan få hjælp et eller andet sted? Jeg holder det slet ikke ud

Anmeld

2. juli 2012

Janni.

Anonym skriver:

Æv, det virkede vist ikke

mon jeg kan få hjælp et eller andet sted? Jeg holder det slet ikke ud

Har du prøvet samsungs hjemmeside? Jeg er gået i seng men imorgen skal jeg gerne se om jeg kan finde noget der inde.

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Har du prøvet samsungs hjemmeside? Jeg er gået i seng men imorgen skal jeg gerne se om jeg kan finde noget der inde.

Det er sødt af dig - tak

Jeg har kigget lidt, men er bange for at jeg har stirret mig helt b lind på det

Sov godt

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Mon der er nogen der kan hjælpe?

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke finde ud af det

Er der mon nogen her der kan? Eller tror i at jeg evt kunne henvende mig hos en forhandler? Vil de hjælpe med sådan noget?

Anmeld

19. juli 2012

betina23

Anonym skriver:

Jeg kan ikke finde ud af det

Er der mon nogen her der kan? Eller tror i at jeg evt kunne henvende mig hos en forhandler? Vil de hjælpe med sådan noget?

heey har li købt3´ern håber ikke det blir liså indviklet :/

meen du burte alså sakens ku gå ned til forhandlern og få hjælp der..

det ville jeg gøre hvis det var

Anmeld

19. juli 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Jeg har i torsdags købt en Samsung Galaxy SII - ellers en lækker telefon.

Men jeg har et MEGA IRRITERENDE PROBLEM med den

Jeg har selvfølgelig både facebook og Gmail installeret på den, og i starten tog den kontakter ind fra facebook, men dette kunne jeg selv slå fra.

Og så TROEDE jeg også, at jeg havde fået fjernet mine Gmail-kontakter, som den hentede ind - MEN men..

I selve min kontaker ligger nu kun de kontakter jeg selv vil have der, men når jeg så vil skrive sms'er og vil vælge en kontakt fra telefonbogen, så ligger samtlige kontakter der enten 4 eller 5 gange - OG JEG KAN IKKE SLETTE DET SKIDT

Hvad gør jeg?!!? Nogen ideer?

Jeg synes jeg har rodet i samtlige indstillinger, synkroniseringer osv..

Help!

Altså jeg havde også folk til at ligge.. deres mails.. dem jeg nu havde.. under kontakter.. men slettede så alle de mailadresser der var derunder... og de er ikk kommet igen Nu er der kun alm. kontakter, og kun en af hver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.