Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Har du linket nogle kontakter sammen? Nej har ikke oplevet det samme, men kun i kontakter, men linkede kontakterne sammen og så var der ikke flere "problemer"..Måske du skal slette linkene og kun havde en kontakt, hvis de altså er linket sammen.
Har du linket nogle kontakter sammen? Nej har ikke oplevet det samme, men kun i kontakter, men linkede kontakterne sammen og så var der ikke flere "problemer"..Måske du skal slette linkene og kun havde en kontakt, hvis de altså er linket sammen.
Janni. skriver: Jeg prøver lige med et bud, ved ikke om du har prøvet dét. Tryk på kontakter, venstre knap (den med stregerne) og vælg den hedder: kontakter, der skal vises. Så prøv at vælg Feks kun sim kort hvis dine kontakter ligger dér.
Jeg prøver lige med et bud, ved ikke om du har prøvet dét. Tryk på kontakter, venstre knap (den med stregerne) og vælg den hedder: kontakter, der skal vises. Så prøv at vælg Feks kun sim kort hvis dine kontakter ligger dér.
Anonym skriver: Æv, det virkede vist ikke mon jeg kan få hjælp et eller andet sted? Jeg holder det slet ikke ud
Æv, det virkede vist ikke mon jeg kan få hjælp et eller andet sted? Jeg holder det slet ikke ud
Janni. skriver: Har du prøvet samsungs hjemmeside? Jeg er gået i seng men imorgen skal jeg gerne se om jeg kan finde noget der inde.
Har du prøvet samsungs hjemmeside? Jeg er gået i seng men imorgen skal jeg gerne se om jeg kan finde noget der inde.
Anonym skriver: Jeg kan ikke finde ud af det Er der mon nogen her der kan? Eller tror i at jeg evt kunne henvende mig hos en forhandler? Vil de hjælpe med sådan noget?
Jeg kan ikke finde ud af det Er der mon nogen her der kan? Eller tror i at jeg evt kunne henvende mig hos en forhandler? Vil de hjælpe med sådan noget?
heey har li købt3´ern håber ikke det blir liså indviklet :/
meen du burte alså sakens ku gå ned til forhandlern og få hjælp der..
det ville jeg gøre hvis det var
Anonym skriver: Jeg har i torsdags købt en Samsung Galaxy SII - ellers en lækker telefon.Men jeg har et MEGA IRRITERENDE PROBLEM med den Jeg har selvfølgelig både facebook og Gmail installeret på den, og i starten tog den kontakter ind fra facebook, men dette kunne jeg selv slå fra.Og så TROEDE jeg også, at jeg havde fået fjernet mine Gmail-kontakter, som den hentede ind - MEN men.. I selve min kontaker ligger nu kun de kontakter jeg selv vil have der, men når jeg så vil skrive sms'er og vil vælge en kontakt fra telefonbogen, så ligger samtlige kontakter der enten 4 eller 5 gange - OG JEG KAN IKKE SLETTE DET SKIDT Hvad gør jeg?!!? Nogen ideer?Jeg synes jeg har rodet i samtlige indstillinger, synkroniseringer osv.. Help!
Jeg har i torsdags købt en Samsung Galaxy SII - ellers en lækker telefon.Men jeg har et MEGA IRRITERENDE PROBLEM med den Jeg har selvfølgelig både facebook og Gmail installeret på den, og i starten tog den kontakter ind fra facebook, men dette kunne jeg selv slå fra.Og så TROEDE jeg også, at jeg havde fået fjernet mine Gmail-kontakter, som den hentede ind - MEN men.. I selve min kontaker ligger nu kun de kontakter jeg selv vil have der, men når jeg så vil skrive sms'er og vil vælge en kontakt fra telefonbogen, så ligger samtlige kontakter der enten 4 eller 5 gange - OG JEG KAN IKKE SLETTE DET SKIDT Hvad gør jeg?!!? Nogen ideer?Jeg synes jeg har rodet i samtlige indstillinger, synkroniseringer osv.. Help!
Altså jeg havde også folk til at ligge.. deres mails.. dem jeg nu havde.. under kontakter.. men slettede så alle de mailadresser der var derunder... og de er ikk kommet igen Nu er der kun alm. kontakter, og kun en af hver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128