Galaxy SII - Hjælp mig, inden jeg kyler den ud! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har i torsdags købt en Samsung Galaxy SII - ellers en lækker telefon.

Men jeg har et MEGA IRRITERENDE PROBLEM med den

Jeg har selvfølgelig både facebook og Gmail installeret på den, og i starten tog den kontakter ind fra facebook, men dette kunne jeg selv slå fra.

Og så TROEDE jeg også, at jeg havde fået fjernet mine Gmail-kontakter, som den hentede ind - MEN men..

I selve min kontaker ligger nu kun de kontakter jeg selv vil have der, men når jeg så vil skrive sms'er og vil vælge en kontakt fra telefonbogen, så ligger samtlige kontakter der enten 4 eller 5 gange - OG JEG KAN IKKE SLETTE DET SKIDT

Hvad gør jeg?!!? Nogen ideer?

Jeg synes jeg har rodet i samtlige indstillinger, synkroniseringer osv..

Help!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Anonym trådstarter

2. juli 2012

Kris89

på min kunne jeg gå ind og linke dem til hianden, altså så alt for 1 person kom ind inder 1 person i tlfbogen... men det er en htc-wildfire...

Anmeld

2. juli 2012

Ryberg

Det gør min også, jeg har heller ikke fundet ud af hvordan jeg fjerner det..

Jeg gør så bare det, at når jeg skriver en sms til en person, går jeg aldrig ind i telefon bogen, men skriver navnet på personen oppe i modtager feltet, så dukker det op der
Går aldrig derind via SMS...

Anmeld

2. juli 2012

Kofoed.

Har haft min i 7 måneder nu, så kender den ret godt, men forstår ikke helt problemet, så bruger lige med mine egne ord, at skive det du siger

Du har hentet kontakter fra facebook og gmail, så har du slettet alle facebook kontakter og alle gmail, så du nu kun har dine kontakter fra simkortet tilbage? Når du kigger i kontakter, så er der en af hver kontakt, men når du vil sms'e, så viser den flere udgaver, af samme kontakter?

Er det rigtig forstået?

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

opå min kunne jeg gå ind og linke dem til hianden, altså så alt for 1 person kom ind inder 1 person i tlfbogen... men det er en htc-wildfire...

Det kunne jeg også på min htc, men jeg kan åbenbart ikke knække koden på denne.

synes simpelthen det er så træls

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Har haft min i 7 måneder nu, så kender den ret godt, men forstår ikke helt problemet, så bruger lige med mine egne ord, at skive det du siger

Du har hentet kontakter fra facebook og gmail, så har du slettet alle facebook kontakter og alle gmail, så du nu kun har dine kontakter fra simkortet tilbage? Når du kigger i kontakter, så er der en af hver kontakt, men når du vil sms'e, så viser den flere udgaver, af samme kontakter?

Er det rigtig forstået?

Det er helt korrekt

Jeg kan bare ikke forstå at det samme navn kanstå der 4/5 gange?

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

Det gør min også, jeg har heller ikke fundet ud af hvordan jeg fjerner det..

Jeg gør så bare det, at når jeg skriver en sms til en person, går jeg aldrig ind i telefon bogen, men skriver navnet på personen oppe i modtager feltet, så dukker det op der
Går aldrig derind via SMS...

Det kunne man selvfølgelig også - synes jo bare ikke at det er meningen

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

deHar haft min i 7 måneder nu, så kender den ret godt, men forstår ikke helt problemet, så bruger lige med mine egne ord, at skive det du siger

Er det rigtig forstået?

Har du oplevet det samme? Eller har du en idé til hvordan det kunne løses?

Anmeld

2. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Har du oplevet det samme? Eller har du en idé til hvordan det kunne løses?

Har du linket nogle kontakter sammen? Nej har ikke oplevet det samme, men kun i kontakter, men linkede kontakterne sammen og så var der ikke flere "problemer"..

Måske du skal slette linkene og kun havde en kontakt, hvis de altså er linket sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.