kan man nægte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.594 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Kan man sige nej til at blive vejet under sin graviditet? Altså af diverselæger og jordemødre?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Maja_4000

Selvfølgelig .. Du kan jo også nægte at gå til lægen , skanninger eller jordemoder

Anmeld

2. juli 2012

Sara.

Jeg ved det ikke...
Men tror ikke det er smart hvis der sku være noget galt! Det er jo gdt at blive holdt øje med.. også selvom man ikke regner med at der sku opstå komplikationer ved en selv og det altid er den anden..
Hellere tjekkes for meget end for lidt

Anmeld

2. juli 2012

Koen.

Anonym skriver:

JJeJegwerHej.

Kan man sige nej til at blive vejet under sin graviditet? Altså af diverselæger og jordemødre?

Knus

Jeg er ikke blevet vejet af hverken jordmoder eller læge i mine to graviditeter, har kun gjort det selv derhjemme for sjov

Anmeld

2. juli 2012

Koen.

Anonym skriver:

JJeJegwerHej.

Knus

Jeg er ikke blevet vejet af hverken jordmoder eller læge i mine to graviditeter, har kun gjort det selv derhjemme for sjov

Anmeld

2. juli 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej.

Knus

Jeg blev aldrig spurgt om vægt. Men vejede nu mig selv der hjemme os ret vigtigt og vide hvad man vejer hvis man skal ha epi

Anmeld

2. juli 2012

Mumto3

Ja, det kan du.

Anmeld

2. juli 2012

TeamRocket

Teknisk set kan ingen kan jo tvinge dig til noget. Men mht til overvægt/undervægt er der jo ting der skal/kan tages hensyn til og i den forstand er det jo meget godt at blive vejet kan man sige. Men det er en anden snak. Din krop, DU bestemmer- også selv om nogle jordermødre mener anderledes

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Det er pga af overvægt at jeg overvejes at nægte at blive vejet. Jeg var igennem det da jeg var gravid sidst, og der oplevede jeg både læge og ændre var enormt nedladende overfor mig. Jeg fik sukker syge under min sidste graviditet, jeg vejer omkring 120 kg og tog kun 100 gram på gulvet i de sidste 12 uger. Alt i alt tog jeg 8 kg på . Jeg vejer omkring 10 kg mere nu end sidst jeg blev gravid. Sorry det rodede indlæg er skrevet fra min mobil.

Anmeld

2. juli 2012

B&J

Du behøver ikke vejes. det er ikke altid lige sjovt når man er overvægtig heldigvis var de søde dem jeg havde sagde jeg skulle passe på osv og jeg tog kun 9kg på og det var super flot syntes de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.