Spørgsmål om smerter og blødning efter spontan abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

ønskebørn74

frk-stoltze skriver:

Altså jeg synes det gjorde mere ondt, men holdte jeg mig bare helt i rå, satte det sig fast uden for livmoderen og det var ikk rart

Mærk efter i din krop søde. Jeg var sygemeldt, men det var både fysisk og psykisk jeg havde brug for det. 

jeg er også sygemeldt.. men vil bare have blødningen overstået så hurtigt som muligt.. vil jo gerne nå at have lidt kvalitetstid med manden inden han tager til Afganistan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Becks

Jeg blødte i 7-8 dage, men havde smerter i 14 dages tid...

Jeg er så ked af det på jeres vegne søde  

Anmeld

3. juli 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

jeg er også sygemeldt.. men vil bare have blødningen overstået så hurtigt som muligt.. vil jo gerne nå at have lidt kvalitetstid med manden inden han tager til Afganistan..

3 dage - 14 dage ca. Men du må ikke bløde enormt kraftigt mere end 2 dages tid.... 

Det fik jeg afvide sidst jeg "aborterede". Der sad den uden for livmoderen.

åhh.. sådan noget MØG MED DIG/JER! .. 

Jeg følte ellers det gik den rigtige vej!

Anmeld

3. juli 2012

frk-stoltze

ønskebarn74 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå søde. Tror ikk der er så meget man gør ud over kroppen skaldyre det selv eller en udskrabning. Men håber i når lige at hygge jer lidt

Anmeld

3. juli 2012

lillemusen10

Taler desværre også af erfaring med det her. Du kan bløde i alt fra ca. 5-21 dage det er meget individuelt. Lægen fortalte mig at nogle endda pletbløder frem til næste mens. Jeg har blødt voldsomt med mange smerter dag 1, hvor det også har krævet sygemelding da jeg har været bunden til sengen. Blødt som alm. Mens ugen efter og så pletblødt ca 1uge. Så ved mig har det alle gange varet ca 14 dage i alt. Er ked af, at du ikke fik din baby denne gang,det føles ikke som om der er retfærdighed til. 

Anmeld

3. juli 2012

Tona

ønskebarn74 skriver:

Hvor længe er det normalt at have smerter og bløde efter en spontan abort i uge 7+0, som vi har fundet ud af jeg var..?

Jeg gik igennem min SA i samme uge som dig, og jeg blødte i omkring 8 dage og smerterne varede ikke ved længere end det heller. For mit vedkommende udstødte kroppen selv fosteret på ca 5 dagen og efter det mindskedes smerterne straks.

Jeg håber at du snart har dit ønskebarn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.