Spørgsmål om smerter og blødning efter spontan abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.178 visninger
15 svar
1 synes godt om
2. juli 2012

ønskebørn74

Hvor længe er det normalt at have smerter og bløde efter en spontan abort i uge 7+0, som vi har fundet ud af jeg var..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

nielsen80

Ved det desværre ikke søde, men opper lige, og håber der er nogle der kan svare dig.

Anmeld

2. juli 2012

LilyMarleen

Puha, jeg aner ingenting om det-. Men jeg vil bare give dig en stor krammer. Det gør mig virkelig ondt at læse at der er sket det her forfærdelige.

Anmeld

2. juli 2012

Carina:-)

Jeg blødte ret voldsomt i en dag eller 2 derefter som alm mens både i varighed og styrke.

E du blevet skannet,så de er sikre på at alt er kommet ud?

Og så lige et kram herfra.

Anmeld

2. juli 2012

ønskebørn74

Carina:-) skriver:

Jeg blødte ret voldsomt i en dag eller 2 derefter som alm mens både i varighed og styrke.

E du blevet skannet,så de er sikre på at alt er kommet ud?

Og så lige et kram herfra.

fosteret er væk

blev scannet i lørdags da det skete

styrtblødte med vanvittige smerter

men der var en smule slimhinde tilbage som skal udstødes

jeg skal til scanning på torsdag

Anmeld

2. juli 2012

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Hvor længe er det normalt at have smerter og bløde efter en spontan abort i uge 7+0, som vi har fundet ud af jeg var..?

hejsa søde

de 2 gang jeg her prøve det have jeg ondet i 14 dag og bløde den 1 gang i 14 dag og siden gang i 3 uge avav kun kun lige på sofa og min mand hjælp mig på wc og i seng

Anmeld

2. juli 2012

frk-stoltze

Jeg blødte i 14 dage mener jeg, og det var med smerter indimellem, og ofte hvis jeg havde været aktiv 

Kram

Anmeld

2. juli 2012

ønskebørn74

frk-stoltze skriver:

Jeg blødte i 14 dage mener jeg, og det var med smerter indimellem, og ofte hvis jeg havde været aktiv 

Kram

går det hurtigere med at få det overstået hvis man er aktiv??

Anmeld

2. juli 2012

LinLin

Jeg blødte en lille uge - fik stikpiller til at hjælpe det sidste ud... Og så scanning på 6. Dagen....

Anmeld

2. juli 2012

frk-stoltze

ønskebarn74 skriver:

går det hurtigere med at få det overstået hvis man er aktiv??

Altså jeg synes det gjorde mere ondt, men holdte jeg mig bare helt i rå, satte det sig fast uden for livmoderen og det var ikk rart

Mærk efter i din krop søde. Jeg var sygemeldt, men det var både fysisk og psykisk jeg havde brug for det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.