Held og Lykke til Stine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

AnnaK89

Held og lykke med i morgen
Vi glæder os til at høre nærmere og se guldklumpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Liva skriver:

Super - det vil jeg glæde mig til

for et hurtigt og nemt forløb..

Jeg fik en stikpille tirsdag aften - var lukket
Fik små veer i løbet af natten
Onsdag morgen kl 8 var jeg 1 1/2 cm åben og JM tog vandet
Kl 12.15 var hun født

Pøj Pøj

Jeg må desvære ik få stikpiller, da jeg fik Ks første gang. Så hvis ik de ka tá vandet, ska jeg ha ballon kateter, og puha det ville da være rart at ku undgå. Men nu må vi se, vi tager det som det komme! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

AnnaKJ skriver:

Held og lykke med i morgen
Vi glæder os til at høre nærmere og se guldklumpen

Tak, tak. Glæder mig godt nok også til at se hvor meget hun ligner sin søster!! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Held og lykke herfra også. Håber du får en dejlig og nem fødsel glæder mig til Update

Tusind tak. Er godt nok også meget spændt på det hele! Vh stine

Anmeld

3. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det forstår jeg godt, må være så mærkeligt at man ved at det bliver imorgen engang men må også være dejligt. Nu er ventetiden snart forbi . Hvordan gik din fødsel med thea egentlig ? 

Anmeld

3. juli 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Jeg må desvære ik få stikpiller, da jeg fik Ks første gang. Så hvis ik de ka tá vandet, ska jeg ha ballon kateter, og puha det ville da være rart at ku undgå. Men nu må vi se, vi tager det som det komme! Vh stine

Håber de bare kan tage vandet så

Alt held og lykke i dag

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

Tak for alle jeres søde tanker!! Ska nok prøve at gi en lille update ind i mellem + har jo nok nogle timer som ska slåens ihjel, når jeg er blevet sat i gang... Vh stine

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Det forstår jeg godt, må være så mærkeligt at man ved at det bliver imorgen engang men må også være dejligt. Nu er ventetiden snart forbi . Hvordan gik din fødsel med thea egentlig ? 

Jeg fik konstateret ssf i uge 32+3, som så udviklede sig til hellp. Endte med aks i uge 34+, så nåede aldrig at ha veer og gå i fødsel dengang. Det betyder så også at jeg bliver betragtet som første gangs fødende denne gang. På en måde meget rart!! Bliver feks heller ik sendt hjem 4 timer efter jeg har født, men får lov til at blive nogle dage!! Vh stine

Anmeld

3. juli 2012

projekt-ønskebarn

Åh det bliver spændende så at opleve det hele for første gang. Ih jeg krydser for at du får en fantastisk og god oplevelse. igen, er meget spændt på en update, gerne med billeder

Anmeld

3. juli 2012

Ditte-3

held og lykke med det hele glæder os til at høre hvordan det er gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.