Held og Lykke til Stine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.387 visninger
37 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Held og lykke med din igangsættelse imorgen! håber du får en nem og fin fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tusind tak for den søde tanke!! Sætter stor pris på det!! Må godt nok også indrømme at jeg går og bliver mere og mere nervøs ( på den gode måde ) 

Har lige for 10 gang tjekket tasken til sygehuset. Bliver ved med at tænke at der må være noget jeg har glemt!

Og andrs tosset tanker så som, hva tøj ska man tá på til en igangsættelse. Ska jeg bare tage den makeup på som jeg plejer eller ka det ik betale sig osv?? Tror også heller at jeg snart må gå i seng ( har jeg sagt siden kl 19.30 ) 

Tosset, Tosset ja det ved jeg godt!!?? Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Mor til L&S

Pøj pøj

Jeg har rigtig rigtig gode erfaringer med at blive sat i gang

Kh Mor til Liva og snart mor til 2 - 39+0

Anmeld

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Tusind tak for den søde tanke!! Sætter stor pris på det!! Må godt nok også indrømme at jeg går og bliver mere og mere nervøs ( på den gode måde ) 

Har lige for 10 gang tjekket tasken til sygehuset. Bliver ved med at tænke at der må være noget jeg har glemt!

Og andrs tosset tanker så som, hva tøj ska man tá på til en igangsættelse. Ska jeg bare tage den makeup på som jeg plejer eller ka det ik betale sig osv?? Tror også heller at jeg snart må gå i seng ( har jeg sagt siden kl 19.30 ) 

Tosset, Tosset ja det ved jeg godt!!?? Vh stine

Jeg kan godt forstå du er spændt og nervøs ! man har jo nogle forventninger og forestillinger Krydser fingre for det går dig nemt og stille og roligt hvad klok skal du møde der?

Og er sikker på du har husket det hele man tænker altid man har glemt noget

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Pøj pøj

Jeg har rigtig rigtig gode erfaringer med at blive sat i gang

Kh Mor til Liva og snart mor til 2 - 39+0

Tak, tak!! Håber at de bare lige ka tá vandet, så der ka komme gang i det hele! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Tak, tak!! Håber at de bare lige ka tá vandet, så der ka komme gang i det hele! Vh stine

Ja det kunne da være dejligt

Glæder mig til en Update...

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Frk P. skriver:

Jeg kan godt forstå du er spændt og nervøs ! man har jo nogle forventninger og forestillinger Krydser fingre for det går dig nemt og stille og roligt hvad klok skal du møde der?

Og er sikker på du har husket det hele man tænker altid man har glemt noget

Ska møde ind kl 13, hvor de vil prøve at tage vandet, lykkedes det ik, ska jeg ha et ballon kateter. Håber virkelig bare at de ka tá vandet og springe ballon katetret over!! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Ja det kunne da være dejligt

Glæder mig til en Update...

Ja tager i hvert fald i-paden med, så jeg også selv ka følge lidt med i det hele udenfor. Har jo hørt at det ka tá meget lang tid, sådan noget! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Ja tager i hvert fald i-paden med, så jeg også selv ka følge lidt med i det hele udenfor. Har jo hørt at det ka tá meget lang tid, sådan noget! Vh stine

Super - det vil jeg glæde mig til

for et hurtigt og nemt forløb..

Jeg fik en stikpille tirsdag aften - var lukket
Fik små veer i løbet af natten
Onsdag morgen kl 8 var jeg 1 1/2 cm åben og JM tog vandet
Kl 12.15 var hun født

Pøj Pøj

Anmeld

2. juli 2012

projekt-ønskebarn

Held og lykke herfra også. Håber du får en dejlig og nem fødsel glæder mig til Update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.