Skal lige starte ud med at sige at jeg elsker min mor ubeskriveligt meget!
MEN hun skal bare blande sig i ALT!
Hun skal gerne kommentere på ting som tøj, sko, madvaner, valg i livet osv.
Jeg går på vuc lige nu og dumpede desværre halvdelen af et fag hvilket betød jeg ikke bestod det fag men da det er matematik jeg altid har været elendig til så tænkte jeg at så lige meget med det, kan det grundlæggende og behøver ikke have bestået det på mit bevis for de ting jeg gerne vil være.. Men hun presser vildt meget på for at jeg skal presse mit skema eller tage det som fjernstudie fordi så kan jeg jo måske bestå det næste år i stedet for at koncentere mig 120% om alle de andre fag jeg skal have... Og små ting som hvilken mad min kat skal have?
Men nu er hun pludselig også begyndt at snakke om at vi skal vente med at få børn til vi begge er færdiguddannede.. Det vil sige om 4½-5½ år... Og så vil kæresten være over 30 og så have en datter godt oppe i alderen.. Min mors agument for det var at de ville jo aldrig blive ligesom rigtige søskende, men i stedet to enebørn, når hans pige er over 5 når vi engang skal have vores... (kan det virkelig passe?) Ihh hvor blev jeg irriteret fordi vi har jo planer om at gå igang om et ½ til et helt år og kan bare allerede nu høre den moralprædiken der vil komme hvis jeg pludselig står med en positiv test og skal fortælle hende det -.-''' Hun vil også bestemme om vi skal flytte væk herfra hvor vi bor nu (hvilket hun ikke syntes), fordi det er jo noget af det billigeste i byen (dog også mest utætte vil jeg tro)
Kan det virkelig passe at mødre skal blive ved med at kigge en over skulderen!? >_<
syntes det er hyggeligt når hun er på besøg og vi laver noget sammen men lige så snart hun vil komme med gode råd eller penge råd.. Så føles det bare ikke som råd men odre som om vi kun kan gøre det rigtigt på hendes måde -.-'''Har altså boet for mig selv i næsten 2 år...
Andre der har det sådan?
Anmeld