Det er hårdt og være gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Mulle73

Prøv at lade være med at dunke dig selv oveni hovedet med de ting du IKKE får gjort. Det får man bare mere stress af. Bestem dig for 2-3 ting du vil have lavet hver dag og så gør det. Så kan du glæde dig over det i stedet for.

Og som de andre siger - det bliver bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

jkakanl

Håber da virkelig også at det bliver bedre. Vil jo gerne gå og være glad over at vi skal have baby istedet for bare at ligge på sofaen og se tv 

DEt kan jeg udemærket sagtens forstå .

Anmeld

3. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

Jeg er allerede inde i den gruppe 

okay

Anmeld

3. juli 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Syntes det er utrolig hårdt at være gravid  Har godt nok læst at mange har det træls det første stykke tid i graviditeten og at nogle får det bedre imens at andre bliver ved at have det træls.

Men ih hvor er dagene lange, jeg keder mig, kan overhovedet ikke taget mig sammen, jeg er såå træt og overskuddet har jeg absolut intet af.

Jeg er 11 uger henne og syntes faktisk at overskuddet bliver mindre og mindre og jeg bliver mere og mere træt. Ja der er da også mange ting at tænke over, men hold da op hvor er jeg nedren.

Er lidt stresset da vi geren vil have en ny lejlighed inden den bette kommer, og indtil videre går det virkelig langsomt i de boligselskaber vi har meldt os ind i. Ja vi kunne godt være hvor vi er nu, men vi kommer virkelig til at mangle den plads og det ville være så meget nemmere bare at flytte inden.

Så er problemet jo så om det kan svare så sig købe diverse ting til den bette hvis vi alligevel skal flytte, men hvornår går tidsgrænsen inden at vi virkelig får stress osv.

Jeg har tit ondt i ryggen og maven, specielt hvis jeg skal bøje mig hele tiden eller andre ting - så der bliver jeg endnu mere pylret, suk

Jeg har sommerferie, men er super pylret fordi manden jo er på arbejde, så keder mig ret så meget.

Det er så træls, normalt har jeg super meget overskud og tager både opvasken, vasketøjet og rengøringen - men nu kan jeg knap nok overskue vasketøjet  det er såå frustrerende og jeg syntes det er så synd for manden selvom han gladeligt vil hjælpe mig  

Det er så hårdt at gå fra selvsikker med kæmpe overskud på kontoen til et pylleret sovehoved 

Er der andre der er lige så pylret som mig? Måske nogle der har nogle gode råd? Bliver tingene bedre eller bliver det en laaaang graviditet

Husk på, du har lov til at være et pylret sovehovede! og jeg tror mange gravide render rundt med træthed, humørsvingninger, intet overskud og har utrolig let til gråd. 

Jeg selv sov 14 timer hver dag da jeg var gravid, græd over vi ikke havde noget mælk, ville kun sidde på sofaen, magtede ikke tage pænt tøj på eller make-up, og sad nærmest dagen lang og så film..

Tror bare du skal prøve at slappe af så meget som muligt, stress kan vidst påvirke den lille spire, så husk at nyd graviditeten og vær præcis som du er, og lad tingene gå i dit eget tempo!

Heldigvis har du en mand med mere overskud, så lad ham hjælpe til så meget som muligt. 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Sandra + Mike skriver:

Husk på, du har lov til at være et pylret sovehovede! og jeg tror mange gravide render rundt med træthed, humørsvingninger, intet overskud og har utrolig let til gråd. 

Jeg selv sov 14 timer hver dag da jeg var gravid, græd over vi ikke havde noget mælk, ville kun sidde på sofaen, magtede ikke tage pænt tøj på eller make-up, og sad nærmest dagen lang og så film..

Tror bare du skal prøve at slappe af så meget som muligt, stress kan vidst påvirke den lille spire, så husk at nyd graviditeten og vær præcis som du er, og lad tingene gå i dit eget tempo!

Heldigvis har du en mand med mere overskud, så lad ham hjælpe til så meget som muligt. 

Tak 

Føler mig bare så dum, er jo vant til at klare alle de ting uden problemer  men skal prøve, og ved jo godt det kan gå ud over den bette at jeg har det træls, så ja tak for at jeg har en dejlig mand herhjemme.

Anmeld

3. juli 2012

MilleRasmussen

Jeg føler også at dagene går ekstremt langsoooomt og keder mig bare ;s. Min kæreste er også på arbejde og jeg har bare ferie, og heller ingen i min familie ved noget endnu, så tager ikke bare hjem til dem for tror allerede jeg snart har svært ved og skjule det og vil ikke kunne vente til efter 12 uge!!! 

Du er velkommen til at skrive 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

Jeg føler også at dagene går ekstremt langsoooomt og keder mig bare ;s. Min kæreste er også på arbejde og jeg har bare ferie, og heller ingen i min familie ved noget endnu, så tager ikke bare hjem til dem for tror allerede jeg snart har svært ved og skjule det og vil ikke kunne vente til efter 12 uge!!! 

Du er velkommen til at skrive 

Altså vi har så fortalt vores forældre og søskende det, men kan heller ikke være hjemme ved min mor 24/7, hun er jo også på arbejde. 

Men nej, har samme problem, ligeså snart jeg har spist f.eks. så bum, så er jeg 6 måneder henne  Kan snart ikke være nogen steder, folk vil jo spørge om hvorfor min mave er så stor.

Det er lidt deprimerende 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Mulle73 skriver:

Prøv at lade være med at dunke dig selv oveni hovedet med de ting du IKKE får gjort. Det får man bare mere stress af. Bestem dig for 2-3 ting du vil have lavet hver dag og så gør det. Så kan du glæde dig over det i stedet for.

Og som de andre siger - det bliver bedre!

Jamen jeg kan ikke lave de 2-3 ting hver dag  Har slet ikke overskud til det  Siger hver dag at nu skal jeg sådan og sådan, men nej, det sker bare ikke.

Anmeld

3. juli 2012

Mulle73

Anonym skriver:

Jamen jeg kan ikke lave de 2-3 ting hver dag .png" alt="" /> Har slet ikke overskud til det  Siger hver dag at nu skal jeg sådan og sådan, men nej, det sker bare ikke.

Så er det jo fordi du sætter for høje mål. Sæt nogle realistiske mål.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Mulle73 skriver:

Så er det jo fordi du sætter for høje mål. Sæt nogle realistiske mål.

Ja måske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.