Anonym skriver:
Syntes det er utrolig hårdt at være gravid
Har godt nok læst at mange har det træls det første stykke tid i graviditeten og at nogle får det bedre imens at andre bliver ved at have det træls.
Men ih hvor er dagene lange, jeg keder mig, kan overhovedet ikke taget mig sammen, jeg er såå træt og overskuddet har jeg absolut intet af.
Jeg er 11 uger henne og syntes faktisk at overskuddet bliver mindre og mindre og jeg bliver mere og mere træt. Ja der er da også mange ting at tænke over, men hold da op hvor er jeg nedren.
Er lidt stresset da vi geren vil have en ny lejlighed inden den bette kommer, og indtil videre går det virkelig langsomt i de boligselskaber vi har meldt os ind i. Ja vi kunne godt være hvor vi er nu, men vi kommer virkelig til at mangle den plads og det ville være så meget nemmere bare at flytte inden.
Så er problemet jo så om det kan svare så sig købe diverse ting til den bette hvis vi alligevel skal flytte, men hvornår går tidsgrænsen inden at vi virkelig får stress osv.
Jeg har tit ondt i ryggen og maven, specielt hvis jeg skal bøje mig hele tiden eller andre ting - så der bliver jeg endnu mere pylret, suk
Jeg har sommerferie, men er super pylret fordi manden jo er på arbejde, så keder mig ret så meget.
Det er så træls, normalt har jeg super meget overskud og tager både opvasken, vasketøjet og rengøringen - men nu kan jeg knap nok overskue vasketøjet
det er såå frustrerende og jeg syntes det er så synd for manden selvom han gladeligt vil hjælpe mig
Det er så hårdt at gå fra selvsikker med kæmpe overskud på kontoen til et pylleret sovehoved 
Er der andre der er lige så pylret som mig? Måske nogle der har nogle gode råd? Bliver tingene bedre eller bliver det en laaaang graviditet
Husk på, du har lov til at være et pylret sovehovede! og jeg tror mange gravide render rundt med træthed, humørsvingninger, intet overskud og har utrolig let til gråd.
Jeg selv sov 14 timer hver dag da jeg var gravid, græd over vi ikke havde noget mælk, ville kun sidde på sofaen, magtede ikke tage pænt tøj på eller make-up, og sad nærmest dagen lang og så film..
Tror bare du skal prøve at slappe af så meget som muligt, stress kan vidst påvirke den lille spire, så husk at nyd graviditeten og vær præcis som du er, og lad tingene gå i dit eget tempo!
Heldigvis har du en mand med mere overskud, så lad ham hjælpe til så meget som muligt.