Det er hårdt og være gravid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.168 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Anonym trådstarter

Syntes det er utrolig hårdt at være gravid  Har godt nok læst at mange har det træls det første stykke tid i graviditeten og at nogle får det bedre imens at andre bliver ved at have det træls.

Men ih hvor er dagene lange, jeg keder mig, kan overhovedet ikke taget mig sammen, jeg er såå træt og overskuddet har jeg absolut intet af.

Jeg er 11 uger henne og syntes faktisk at overskuddet bliver mindre og mindre og jeg bliver mere og mere træt. Ja der er da også mange ting at tænke over, men hold da op hvor er jeg nedren.

Er lidt stresset da vi geren vil have en ny lejlighed inden den bette kommer, og indtil videre går det virkelig langsomt i de boligselskaber vi har meldt os ind i. Ja vi kunne godt være hvor vi er nu, men vi kommer virkelig til at mangle den plads og det ville være så meget nemmere bare at flytte inden.

Så er problemet jo så om det kan svare så sig købe diverse ting til den bette hvis vi alligevel skal flytte, men hvornår går tidsgrænsen inden at vi virkelig får stress osv.

Jeg har tit ondt i ryggen og maven, specielt hvis jeg skal bøje mig hele tiden eller andre ting - så der bliver jeg endnu mere pylret, suk

Jeg har sommerferie, men er super pylret fordi manden jo er på arbejde, så keder mig ret så meget.

Det er så træls, normalt har jeg super meget overskud og tager både opvasken, vasketøjet og rengøringen - men nu kan jeg knap nok overskue vasketøjet  det er såå frustrerende og jeg syntes det er så synd for manden selvom han gladeligt vil hjælpe mig  

Det er så hårdt at gå fra selvsikker med kæmpe overskud på kontoen til et pylleret sovehoved 

Er der andre der er lige så pylret som mig? Måske nogle der har nogle gode råd? Bliver tingene bedre eller bliver det en laaaang graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Missq4

hehe det kunne næsten være mig du skrev om syntes heller ikke jeg kan tag mig sammen til at lave noget selv om at jeg burte og jeg keder mig også tit

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

hehe det kunne næsten være mig du skrev om syntes heller ikke jeg kan tag mig sammen til at lave noget selv om at jeg burte og jeg keder mig også tit

Hvor langt er du henne  ?

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne  ?

jeg er 11+4

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

jeg er 11+4

Okay, så er vi da nogenlunde ens  Og så føler jeg mig ikke helt dum

Anmeld

2. juli 2012

Tulle28

Det bliver bedre! De første 3 mdr er som regel altid de værste og der man er mest træt. Overskuddet skal nok komme tilbage når du er lidt længere henne, det er jeg sikker på. Prøv om du ikke kan slæbe dig ud og gå nogen ture og GLÆD dig over din lille spire i maven:-)

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

Anonym skriver:

Okay, så er vi da nogenlunde ens  Og så føler jeg mig ikke helt dum

ja det er vi hvis du har lyst kan du jo komme ind under tamins gruppen januar 2013 

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Missq4 skriver:

ja det er vi hvis du har lyst kan du jo komme ind under tamins gruppen januar 2013 

Jeg er allerede inde i den gruppe 

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

DEt bliver bedre efter 12 uge + - lidt tid ..
Men jeg kender udemærket dom følelse du sidder med. sådan har jeg os selv haft det .
Jeg går hjemme pt da jeg er arbejdsløs og gud hvor er det kedeligt .

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

DEt bliver bedre efter 12 uge + - lidt tid ..
Men jeg kender udemærket dom følelse du sidder med. sådan har jeg os selv haft det .
Jeg går hjemme pt da jeg er arbejdsløs og gud hvor er det kedeligt .

Håber da virkelig også at det bliver bedre. Vil jo gerne gå og være glad over at vi skal have baby istedet for bare at ligge på sofaen og se tv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.