Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dustmuz skriver: tHer står den på biksemad..Du ka bare titte forbi, der er ALTID mad nok til en ekstra
tHer står den på biksemad..Du ka bare titte forbi, der er ALTID mad nok til en ekstra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I kommer bare alle 3.. herregud.. et kilo kartofler fra eller til.. hehe..
Ja biksemadnogen vil også kalde det braskartofler.men jeg vil mene at braskartofler er uden kød, og biksemad er med kød
Dustmuz skriver: DI kommer bare alle 3.. herregud.. et kilo kartofler fra eller til.. hehe.. Ja biksemadnogen vil også kalde det braskartofler.men jeg vil mene at braskartofler er uden kød, og biksemad er med kød
DI kommer bare alle 3.. herregud.. et kilo kartofler fra eller til.. hehe..
AnneBJ skriver: Det behøver slet ikke være svært!Jeg svitser lidt løg og olie, tilsætter karry (som ikke må blive branket!) og bruger jeg lidt kokosmælk, og derefter mit bouillonvand fra kogning af kødboller. Så jævner jeg med maizena som bare drysses direkte i, og det skal have lov at koge op mellem hver "jævning" for at du kan regne med tykkelsen. På siden af maizenapakken står der, hvor mange spsk. pulver du skal bruge pr. liter du jævner afhængig af om det er koldt eller varmt - det kan du måske bruge som en rettesnor?
Det behøver slet ikke være svært!Jeg svitser lidt løg og olie, tilsætter karry (som ikke må blive branket!) og bruger jeg lidt kokosmælk, og derefter mit bouillonvand fra kogning af kødboller. Så jævner jeg med maizena som bare drysses direkte i, og det skal have lov at koge op mellem hver "jævning" for at du kan regne med tykkelsen. På siden af maizenapakken står der, hvor mange spsk. pulver du skal bruge pr. liter du jævner afhængig af om det er koldt eller varmt - det kan du måske bruge som en rettesnor?
Sådan gør jeg også .. Det slår aldrig fejl
Og nu fik jeg lyst til boller i karry .. Strengt !! :b
Maja_4000 skriver: Sådan gør jeg også .. Det slår aldrig fejl Og nu fik jeg lyst til boller i karry .. Strengt !! :b
Tauf skriver: Det vil jeg også sige:-):-) Uhm med spejlæg :-):-)
Det vil jeg også sige:-):-) Uhm med spejlæg :-):-)
Det kunne sagtens arrangeres hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128