Hvem laver mad til os i dag??:-):-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

MyLove E

Ih jeg er så dårlig til at finde på hvad vi skal ha at spise. Jeg har ikke rigtig lyst til mad for tiden.

Jeg har ingen energi til at lave.
Nogen der har gode forslag til hvad jeg skal lave.

Vi spiser alt her hjemme. Ja også søn på 1år. Han er vild med mad:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

AnneBJ

Det er det samme her - dog spiser barn på 15 mdr, ikke ret meget af det vi serverer.. I aften skal vi have boller i karry, det plejer han godt at ville spise

Anmeld

2. juli 2012

MyLove E

AnneBJ skriver:

HDet er det samme her - dog spiser barn på 15 mdr, ikke ret meget af det vi serverer.. I aften skal vi have boller i karry, det plejer han godt at ville spise

Det havde jeg også tænkt på at vi skulle ha. Men er bare så dårlig til sovs.. Den bliver altid så tyk.

Anmeld

2. juli 2012

AnneBJ

Tauf skriver:

Det havde jeg også tænkt på at vi skulle ha. Men er bare så dårlig til sovs.. Den bliver altid så tyk.

Det behøver slet ikke være svært!

Jeg svitser lidt løg og olie, tilsætter karry (som ikke må blive branket!) og bruger jeg lidt kokosmælk, og derefter mit bouillonvand fra kogning af kødboller. Så jævner jeg med maizena som bare drysses direkte i, og det skal have lov at koge op mellem hver "jævning" for at du kan regne med tykkelsen. På siden af maizenapakken står der, hvor mange spsk. pulver du skal bruge pr. liter du jævner afhængig af om det er koldt eller varmt - det kan du måske bruge som en rettesnor? 

Anmeld

2. juli 2012

_-Kathrine-_

Idag skal vi have hjemmelavet sandwich med stegt/grillet kylling i en lækker barbequesovs vi selv laver, bacon og karrydressing... Totalt yndlings

Anmeld

2. juli 2012

MyLove E

AnneBJ skriver:

T

Det behøver slet ikke være svært!

Jeg svitser lidt løg og olie, tilsætter karry (som ikke må blive branket!) og bruger jeg lidt kokosmælk, og derefter mit bouillonvand fra kogning af kødboller. Så jævner jeg med maizena som bare drysses direkte i, og det skal have lov at koge op mellem hver "jævning" for at du kan regne med tykkelsen. På siden af maizenapakken står der, hvor mange spsk. pulver du skal bruge pr. liter du jævner afhængig af om det er koldt eller varmt - det kan du måske bruge som en rettesnor? 

Tak det må jeg prøve:-):-)

Anmeld

2. juli 2012

MyLove E

_-Kathrine-_ skriver:

DDeIdag skal vi have hjemmelavet sandwich med stegt/grillet kylling i en lækker barbequesovs vi selv laver, bacon og karrydressing... Totalt yndlings

Det lyder lækkert men har bare ikke lyst til det i dag:-)

Anmeld

2. juli 2012

simone-baby93

hjemme lavet pizza er dejligt nemt og kræver ik så meget

Anmeld

2. juli 2012

MyLove E

simone-baby93 skriver:

Nehjemme lavet pizza er dejligt nemt og kræver ik så meget

Det får vi ret tit for tiden:-) Men har lige bestemt at det bliver det tror jeg:-)

Anmeld

2. juli 2012

Dustmuz

Her står den på biksemad..

Du ka bare titte forbi, der er ALTID mad nok til en ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.