Hjælp til ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Maja_4000

Frk. Himmelblå skriver:

Med ingen færdige uddannelser mener du?

- Er du begyndt på nogen, som du måtte stoppe igen? Hvorfor?

Har du ikke folkeskolens afgangsprøve?

Hvad med fag - hvilke var du bedst i?

Fritidsjob- hvilke- hvorfor?

Du HAR masser at byde på. Vi skal bare lige have vendt det til noget main stream, som ethvert slips kan fordøje!

List lidt op, så vil jeg gerne prøve at hjælpe, hvis jeg kan. - Jeg er uddannet i skidtet.... 

Det er sødt af dig

Jeg har 10. klasse , droppede ud i 2.g , grundforløb som slagter og ernæringsassistent .. Jeg søger job hvor jeg skal bruge slagteren

Jeg synes bare det er 100 år (okay , lidt overdrevet :b) siden jeg gik i skole .. Så det virker lidt "plat" at skrive om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Maja_4000

Loa skriver:

Er sikker på du indeholder gode kvalifikationer, både fagligt og personligt.
Hvad lavede du inden du blev ledig/fik barn? Og hvad var du speciel god til der?
Er du god til at komme med nye ideer/input? Er du fleksibel, loyal, humoristisk, engageret i det du laver, lærenem?

Jamen der var jeg elev i en fiskeafdeling og sagde selv om kort inden jeg blev gravid :b

Og ja , "selvfølgelig" er jeg alle de ting .. Men skriver alle ikke det ?

Anmeld

2. juli 2012

Loa

Maja_4000 skriver:

Jamen der var jeg elev i en fiskeafdeling og sagde selv om kort inden jeg blev gravid :b

Og ja , "selvfølgelig" er jeg alle de ting .. Men skriver alle ikke det ?

Hehe det gør de sikkert

Men så er det jo om at skrive det/sælge sig selv bedst muligt. Og selvfølgelig nævne de ting de skriver de søger, at lige de kvalifikationer bestrider man, og evt nævne eksempler på hvordan man gør, fra tidligere jobs....

Anmeld

2. juli 2012

Maja_4000

dpb skriver: