Maja_4000 skriver:
Det er sødt af dig 
Jeg har 10. klasse , droppede ud i 2.g , grundforløb som slagter og ernæringsassistent .. Jeg søger job hvor jeg skal bruge slagteren 
Jeg synes bare det er 100 år (okay , lidt overdrevet :b) siden jeg gik i skole .. Så det virker lidt "plat" at skrive om det 
Hej igen, - jeg har været travlt optaget, men kom lige til at tænke på dig, - har du stadig brug for hjælp?
jeg tænker, at du må lægge vægt på din interesse - Fødevarer- og ernæringsområdet. Skriv, så det står lysende klart, at det felt har din interesse. Lav eventuelt en lille kreativ tekst om det. Du bakker din interesse og faglighed op med de valg, du har truffet omkring uddannelse og job inden for området. Pyt med, at du måske ikke har færdiggjort det, - det vigtigste er, at du demonsterer seriøsitet og kontinuitet og viser, at du har kunnet fastholde det samme fokusområde gennem længere tid. Budskab: Du er stabil og engageret.
Se, om du ikke kan komme i tanker om flere kvaliteter hos dig, som bakker mad-fortællingen op?
Laver du meget mad?
Læser du om mad?
Drømmer du om at prøve et bestemt måltid på en dyr restaurant?
Alt dette kan bakke dit budskab op, selvom det måske ikke er egentlige kvalifikationer (i traditionel forstand)

Anmeld