Ledning til kamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Marco2

Vi kan ikke finde vores ledning der skal anvendes når vi skal overføre billeder fra det digitale kamera til comp'en. Kameraet er et Canon Ixus 970is eller sådan noget.

Og man kan jo gætte sig til hvem terroristen er der har gemt den åndsvage ledning, men den er væk pist borte og vi har ledt overalt.

Nu ligger der efterhånden mange billeder på kameraet og vi vil gerne ha' overført nogle af billederne. Er der nogen der har en idé om hvor man generhverver sig sådan en ledning og hvor meget den kan koste?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Nadi

Jeg aner ikke lige hvor du kan få sådan en ledning, måske i en hi-fi butik eller sådan et eller andet sted. Men kan du ikke putte memorykortet i computeren istedet for at bruge ledning??

Anmeld

4. maj 2009

Rasmine

Ledningen til mit gl. kamera er også væk.
Så måtte til en foto forhandler, som lige smed kortet i maskinen, og så fik jeg dem på en disk.
Jeg er sikker på du kan købe dem online, bare søg på kameranavn, model mv, de må kunne findes under tibehør.

Anmeld

4. maj 2009

Mie A

Vores blev også væk... så købte vi en kortlæser... i Aldi tror jeg at det var!

Anmeld

4. maj 2009

Mary

Jeg tænkte også på memory-sticket, det kan I da smide direkte i computeren??

Men ærgeligt er det da - kan selv blive helt irritabel hvis ikke jeg kan få lagt billeder ind på computeren!

Anmeld

4. maj 2009

bette

prøv at gå i merlin eller lign.,. er sikker på de nok skal have sådan en fætter liggende

Anmeld

4. maj 2009

ivfmarie

Det er et nemt generhverveligt billeigt stykke elektronik... Kan fås i alle større butikker med bare en lille smule af den slags.
Kommer du med til babytræf på søndag - så kan du tage kamera og pc med, som kommer jeg med et kabel du kan låne .

Marie

Anmeld

4. maj 2009

Tynen

Har du kigget i dukkevognene, under sofaen, under puslepuden eller sågar i hendes seng?

/Trine - Der selv har fundet forsvundne ting i disse bermuda-områder

Anmeld

4. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Har du kigget i dukkevognene, under sofaen, under puslepuden eller sågar i hendes seng?

/Trine - Der selv har fundet forsvundne ting i disse bermuda-områder

Eller i legetøjshåndtasker, kufferter, puttekasser? Skraldespanden

Anmeld

5. maj 2009

Rasmine

Eller spørg Lise, hun ved hvordan sårn noget elektronik stads dukker op.
Hun kan evt. også finde ud af at bånde dine pics.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.