Åååårrrrhhh ka ik sove!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Annana89

Ahhh så er jeg ikke alene! De sidste 3 nætterhar jeg ikke kunne falde i søvn før kl. 5-6 stykker:0( dels på grund af halsbrænd men også bare fordi jeg bare ikke har kunne falde i søvn! 

Sys det er lidt fustrerende for føler mig virkelig i underskud og vil jo gerne lade op til fødslen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Ahhh så er jeg ikke alene! De sidste 3 nætterhar jeg ikke kunne falde i søvn før kl. 5-6 stykker:0( dels på grund af halsbrænd men også bare fordi jeg bare ikke har kunne falde i søvn! 

Sys det er lidt fustrerende for føler mig virkelig i underskud og vil jo gerne lade op til fødslen!

Så mødes vi bare her:-))

Anmeld

2. juli 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Uha fodbold skole lyder da spændene! 

Jeg ka heldigvis se en ende på min søvnløshed ( graviditets søvnløshed ) i hvert fald. Bliver nemlig sat i gang i morgen, også får jeg jo nok andre grunde til at være oppe om natten ... 

Men hhaayy så ka jeg da i det min sove på maven igen!! Vh stine

Ihh ønsker dig en dejlig fødsel;-) krams

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk. Himmelblå skriver:

Min seneste fødsel skete tidlig morgen , som jeg skulle have været igangsat om eftermiddagen, - så du kan nå det endnu 

ÅÅå jeg håber virkeliget også at det bare sker i nat, at vandet går eller  sådan noget! Tak for de  Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

babymus77 skriver:

Ihh ønsker dig en dejlig fødsel;-) krams

Tak, tak tror også på at alt bare kommer til at gå efter planen. Nemlig nemt og uden alt for meget bøvl!!! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Nej velkommen i klubben! Ka jo være vi skrives ved sener... Vh stine

Anmeld

3. juli 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Nej velkommen i klubben! Ka jo være vi skrives ved sener... Vh stine

Jo tak har nu ligget siden kl.22 og kan bare ikke falde i søvn trods jeg er dødtræt! Så det tegner til at blive endnu en søvnløs nat:0/ men

Mon ikke det er ens krop der træner til at skulle op med bebse om natten inden længe!?

Anmeld

3. juli 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Jo tak har nu ligget siden kl.22 og kan bare ikke falde i søvn trods jeg er dødtræt! Så det tegner til at blive endnu en søvnløs nat:0/ men

Mon ikke det er ens krop der træner til at skulle op med bebse om natten inden længe!?

Det tror jeg bestemt det er:-) Jeg har lige været oppe på wc og så ville min kærestes datter ikk sove mere:-D så måtte han op hehe:-)

Anmeld

3. juli 2012

MortilElias2010

babymus77 skriver:

I ligemåde Stine :-) Jeg vågner hver 2 time øvvv , så det halsbrand , uro i fødder, tisse, baby lodser til mig hehe:-) sov dejligt....

Det varer ikke længe endnu med dig søde 

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

MortilElias2010 skriver:

Det varer ikke længe endnu med dig søde 

Var på mirakuløs måde kun vågen en enkelt gang i nat, hvor jeg lige var vågen 40 min pga halsbrand, som heldigvis næsten forsvandt da jeg havde taget en tablet mod det. Helt vildt!!  + jeg sov til næsten kl 7. 

Aaarrmm men det er helt vildt at tænke på, at om 2 1/2 time så er vi i gang!! 

Kærsten har jeg lige fået klippet, så han ka se godt ud på billederne ( en af os kommer i det mindste til at se lækker ud ) Thea har været i bad, min søsters fødselsdagsgave ligger klar til hende i bil. Hun har fødselsdag i dag og ska passe thea. Thea mangler lige det sidste før hendes gave til moster er klar, men det har faren styr på! Tasken trippel tjekket og nu vil jeg lige i bad!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.