Åååårrrrhhh ka ik sove!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som sagt AAAARRHHHÅÅÅÅ ka ik sove! Gik i seng kl 24.00 og er nu igen, igen vågnet pga den SKIDE halsbrand

Har taget en tyggetablet inden jeg gik i seng, snuppede en mere for 20 min. Har ryddet lidt op i min kreative skuffe, i et forsøg på at finde mine trykknapper. De er stadig væk Håber min veninde har hendes med sener, når vi ska sy lidt. Tænker ik at min kærste + thea vil sætte pris på at jeg går i gang med at gennemrode hele huset efter dem nu nemlig...

Eneste hyggelige ved alt det her natte roderi, som har stået på de sidste mange uger, er at mig og mine katte rigtig får kælet og nusset. De syntes vist det er helt dejligt at ligge i ske med mig på sofaen

Må prøve om ik jeg snart ka falde i søvn igen. Og til alle andre som er vågne nu, ka i forhåbenligt også snart sove godt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

babymus77

I ligemåde Stine :-) Jeg vågner hver 2 time øvvv , så det halsbrand , uro i fødder, tisse, baby lodser til mig hehe:-) sov dejligt....

Anmeld

2. juli 2012

Dustmuz

Det lyder da til i 2 har det rigtigt hyggeligt

Jeg er bare sent oppe (som sædvanligt)

Men jeg håber da i finder ro senere på natten/morgenen

Godnat herfra

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

babymus77 skriver:

I ligemåde Stine :-) Jeg vågner hver 2 time øvvv , så det halsbrand , uro i fødder, tisse, baby lodser til mig hehe:-) sov dejligt....

Åårrh ja uro i benen ka også holde mig vågen. Endte med at kl blev næsten 4 inden jeg sov igen og har nu været oppe i en time, fordi thea ska møde tidligt i børnehave, fordi de har skov uge. Så ska ha pakket lidt extra med til hende. Må se om jeg ka nuppe en lille lur inden min veninde kommer! Faldt du i søvn igen? Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Dustmuz skriver:

Det lyder da til i 2 har det rigtigt hyggeligt

Jeg er bare sent oppe (som sædvanligt)

Men jeg håber da i finder ro senere på natten/morgenen

Godnat herfra

Uha ja det er ren hygge  I hvert fald hvis du spørg mine katte.

De sender faktisk overraskende mange gode ting i tv midt om natten, har jeg opdaget. Faktisk næsten bedre tv, end det de sender om aftnen...

Faldt i søvn omkring kl 4 og stod op igen for en time siden. Håber godt nok min veninde tager sin gode tålmodighed med sener! 

Hvorfor er du oppe så sent? Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Åårrh ja uro i benen ka også holde mig vågen. Endte med at kl blev næsten 4 inden jeg sov igen og har nu været oppe i en time, fordi thea ska møde tidligt i børnehave, fordi de har skov uge. Så ska ha pakket lidt extra med til hende. Må se om jeg ka nuppe en lille lur inden min veninde kommer! Faldt du i søvn igen? Vh stine

Jeps men sover ikke så længe a gangen, så trykkede baby på min blære:-) ska også op nu da min søn skal på fodbold skole:-)

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

babymus77 skriver:

Jeps men sover ikke så længe a gangen, så trykkede baby på min blære:-) ska også op nu da min søn skal på fodbold skole:-)

Uha fodbold skole lyder da spændene! 

Jeg ka heldigvis se en ende på min søvnløshed ( graviditets søvnløshed ) i hvert fald. Bliver nemlig sat i gang i morgen, også får jeg jo nok andre grunde til at være oppe om natten ... 

Men hhaayy så ka jeg da i det min sove på maven igen!! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Frk. Himmelblå

StineW79 skriver:

Uha fodbold skole lyder da spændene! 

Jeg ka heldigvis se en ende på min søvnløshed ( graviditets søvnløshed ) i hvert fald. Bliver nemlig sat i gang i morgen, også får jeg jo nok andre grunde til at være oppe om natten ... 

Men hhaayy så ka jeg da i det min sove på maven igen!! Vh stine

Smugkigger i tråden og ser, du bliver sat i gang i morgen... SPÆNDENDE!! 

Held og lykke og god fornøjelse og håber, det kommer til at gå så hurtigt og smertefrit, som det nu engang er muligt med sådan noget stads 

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Frk. Himmelblå skriver:

Smugkigger i tråden og ser, du bliver sat i gang i morgen... SPÆNDENDE!! 

Held og lykke og god fornøjelse og håber, det kommer til at gå så hurtigt og smertefrit, som det nu engang er muligt med sådan noget stads 

Smugkig du bare! Ja håber bare sådan på at de bare lige ka tá vandet, for ellers ska jeg sættes i gang med ballon kateter og må indrømme at det ik er noget jeg ser frem til! Men ellers er jeg sikker på at alt nok ska komme til at gå fint!! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

Frk. Himmelblå

StineW79 skriver:

Smugkig du bare! Ja håber bare sådan på at de bare lige ka tá vandet, for ellers ska jeg sættes i gang med ballon kateter og må indrømme at det ik er noget jeg ser frem til! Men ellers er jeg sikker på at alt nok ska komme til at gå fint!! Vh stine

Min seneste fødsel skete tidlig morgen , som jeg skulle have været igangsat om eftermiddagen, - så du kan nå det endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.