Min fødselsberetning + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Eliza

Sarah86 skriver:

Blev d. 16/6 hentet af min veninde sent om aftenen hos mine forældre, vi nåede dog kun at køre en halv time i bilen da jeg begyndte at få voldsomme plukveer.. Min veninde som selv har et barn fik mig så overtalt til at vi kørte forbi mit lille hjem for at hente vandrejournalen og tage på hillerød hospitalt til et tjek.. Ankom på hillerød 0:00 blev undersøgt og sendt hjem da de ikke mente der var noget at være urolig over.. Blev derefter kørt hjem til mine forældre så jeg kunne sove for en sikkerhedsskyld.. Som så viste sig til at være en ret god i ide, vågnede kl 3 ved at jeg troede jeg skulle tisse men inden jeg overhovedet nåede ud af sengen løb vandet langsomt ned at benene på mig.. Da det havde fortsat i 3 timer vækkede jeg min mor og ringede til fødegangen.. Velankommet til fødegangen 7:30 blev langt ind på en stue og ventede på at blive undersøgt.. Det viste sig så at jeg havde åbnet helt og var gået i fødsel så jeg blev hurtigt kørt ind på en fødestue og små 7 timer senere kom vores dejlige datter til verden med sugekop 5 uger for tidligt..

Blev indlagt en uge med hende da de ville holde øje med om hun spiste selv og da hun havde lidt lavt blodsukker ved fødslen.. 

Celina 

stort tillykke med hende.. hun er født præcis 4 mdr efter Maller, måske i samme seng  Det kan jo være de kommer til at gå i klasse sammen senere, kan se i os er her oppe fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hold op hvor er hun køn

Stort tillykke med hende

Anmeld

1. august 2012

molle85

Du var så go smukke Jeg er vild med jeres lille prinsesse.

Hun er lige så skøn som min egen

Anmeld

15. august 2012

ano14316

Sarah86 skriver:

Blev d. 16/6 hentet af min veninde sent om aftenen hos mine forældre, vi nåede dog kun at køre en halv time i bilen da jeg begyndte at få voldsomme plukveer.. Min veninde som selv har et barn fik mig så overtalt til at vi kørte forbi mit lille hjem for at hente vandrejournalen og tage på hillerød hospitalt til et tjek.. Ankom på hillerød 0:00 blev undersøgt og sendt hjem da de ikke mente der var noget at være urolig over.. Blev derefter kørt hjem til mine forældre så jeg kunne sove for en sikkerhedsskyld.. Som så viste sig til at være en ret god i ide, vågnede kl 3 ved at jeg troede jeg skulle tisse men inden jeg overhovedet nåede ud af sengen løb vandet langsomt ned at benene på mig.. Da det havde fortsat i 3 timer vækkede jeg min mor og ringede til fødegangen.. Velankommet til fødegangen 7:30 blev langt ind på en stue og ventede på at blive undersøgt.. Det viste sig så at jeg havde åbnet helt og var gået i fødsel så jeg blev hurtigt kørt ind på en fødestue og små 7 timer senere kom vores dejlige datter til verden med sugekop 5 uger for tidligt..

Blev indlagt en uge med hende da de ville holde øje med om hun spiste selv og da hun havde lidt lavt blodsukker ved fødslen.. 

Celina 

Kan ikke lige lade være med at skrive.. 

Hold da op en lækker unge!!

Anmeld

20. august 2012

Sarah86

ano14316 skriver:

Kan ikke lige lade være med at skrive.. 

Hold da op en lækker unge!!

Mange tak 

Anmeld

21. august 2012

Camillos

Sarah86 skriver:

Celina 

stort tillykke med lillepigen hvor er hun bare fin ..

Anmeld

21. august 2012

Den lykkelige

Nej hvor ser hun bare kær og så fin ud!!!
Tillykke med hende!!

Anmeld

21. august 2012

Missq4

hvor er hun bare fin stort tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.