Min fødselsberetning + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.510 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Sarah86

Blev d. 16/6 hentet af min veninde sent om aftenen hos mine forældre, vi nåede dog kun at køre en halv time i bilen da jeg begyndte at få voldsomme plukveer.. Min veninde som selv har et barn fik mig så overtalt til at vi kørte forbi mit lille hjem for at hente vandrejournalen og tage på hillerød hospitalt til et tjek.. Ankom på hillerød 0:00 blev undersøgt og sendt hjem da de ikke mente der var noget at være urolig over.. Blev derefter kørt hjem til mine forældre så jeg kunne sove for en sikkerhedsskyld.. Som så viste sig til at være en ret god i ide, vågnede kl 3 ved at jeg troede jeg skulle tisse men inden jeg overhovedet nåede ud af sengen løb vandet langsomt ned at benene på mig.. Da det havde fortsat i 3 timer vækkede jeg min mor og ringede til fødegangen.. Velankommet til fødegangen 7:30 blev langt ind på en stue og ventede på at blive undersøgt.. Det viste sig så at jeg havde åbnet helt og var gået i fødsel så jeg blev hurtigt kørt ind på en fødestue og små 7 timer senere kom vores dejlige datter til verden med sugekop 5 uger for tidligt..

Blev indlagt en uge med hende da de ville holde øje med om hun spiste selv og da hun havde lidt lavt blodsukker ved fødslen.. 

Celina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Nessie

Hvor er hun fin, stort tillykke med hende

Hvor stor er hun?

Anmeld

2. juli 2012

babymus77

Stort tillykke med bebsen:-) Hvor er hun dog fin;-) Så fin så fin;-) Godt klaret!!!

Anmeld

2. juli 2012

chael

Hvor er hun fiiiin

Til lykke

Anmeld

2. juli 2012

Sarah86

Hun vejede 3520 og var 49 cm 

Anmeld

2. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke, med den fine lille basse! Vh stine

Anmeld

2. juli 2012

hekran

Gud, hvor er hun kær! Og en god størrelse for at være kommet lidt tidligere end forventet! Stort tillykke med den smukke datter!

Vildt, at du allerede var åbnet. Du skriver ikke meget om smerte. Havde du ikke vilde veer?

Anmeld

2. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

2. juli 2012

Aagaard

Sarah86 skriver:

Blev d. 16/6 hentet af min veninde sent om aftenen hos mine forældre, vi nåede dog kun at køre en halv time i bilen da jeg begyndte at få voldsomme plukveer.. Min veninde som selv har et barn fik mig så overtalt til at vi kørte forbi mit lille hjem for at hente vandrejournalen og tage på hillerød hospitalt til et tjek.. Ankom på hillerød 0:00 blev undersøgt og sendt hjem da de ikke mente der var noget at være urolig over.. Blev derefter kørt hjem til mine forældre så jeg kunne sove for en sikkerhedsskyld.. Som så viste sig til at være en ret god i ide, vågnede kl 3 ved at jeg troede jeg skulle tisse men inden jeg overhovedet nåede ud af sengen løb vandet langsomt ned at benene på mig.. Da det havde fortsat i 3 timer vækkede jeg min mor og ringede til fødegangen.. Velankommet til fødegangen 7:30 blev langt ind på en stue og ventede på at blive undersøgt.. Det viste sig så at jeg havde åbnet helt og var gået i fødsel så jeg blev hurtigt kørt ind på en fødestue og små 7 timer senere kom vores dejlige datter til verden med sugekop 5 uger for tidligt..

Blev indlagt en uge med hende da de ville holde øje med om hun spiste selv og da hun havde lidt lavt blodsukker ved fødslen.. 

Celina 

Ej hun er da helt perfekt! og hun ser slet ikke ud til at være kommet for tidligt - SÅ lækker

Anmeld

2. juli 2012

Sarah86

Marita skriver:

Gud, hvor er hun kær! Og en god størrelse for at være kommet lidt tidligere end forventet! Stort tillykke med den smukke datter!

Vildt, at du allerede var åbnet. Du skriver ikke meget om smerte. Havde du ikke vilde veer?

Tusinde tak

Nej vil faktisk sige jeg ikke havde så ondt.. det eneste jeg syntes gjorde ondt var da de tog hende med sugekoppen.. Så er faktisk selv ret overrasket over hvor let og smertefrit det gik når jeg tænker på jeg intet smertestillende fik.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.