Blev d. 16/6 hentet af min veninde sent om aftenen hos mine forældre, vi nåede dog kun at køre en halv time i bilen da jeg begyndte at få voldsomme plukveer.. Min veninde som selv har et barn fik mig så overtalt til at vi kørte forbi mit lille hjem for at hente vandrejournalen og tage på hillerød hospitalt til et tjek.. Ankom på hillerød 0:00 blev undersøgt og sendt hjem da de ikke mente der var noget at være urolig over.. Blev derefter kørt hjem til mine forældre så jeg kunne sove for en sikkerhedsskyld.. Som så viste sig til at være en ret god i ide, vågnede kl 3 ved at jeg troede jeg skulle tisse men inden jeg overhovedet nåede ud af sengen løb vandet langsomt ned at benene på mig.. Da det havde fortsat i 3 timer vækkede jeg min mor og ringede til fødegangen.. Velankommet til fødegangen 7:30 blev langt ind på en stue og ventede på at blive undersøgt.. Det viste sig så at jeg havde åbnet helt og var gået i fødsel så jeg blev hurtigt kørt ind på en fødestue og små 7 timer senere kom vores dejlige datter til verden med sugekop 5 uger for tidligt..
Blev indlagt en uge med hende da de ville holde øje med om hun spiste selv og da hun havde lidt lavt blodsukker ved fødslen..

Celina 

Anmeld