Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettefpigen skriver: Haha jaa det er lige det, men synes bare det ville være et kæmpe dobbelt arbejde at skulle lave det hele om hvis man valgte biltema og de så var mere til fodbold ;-) ellers kunne dulave det ene til legeværelse indtil videre ;-) så havde du lidt at gå i gang med imens ;-)
Haha jaa det er lige det, men synes bare det ville være et kæmpe dobbelt arbejde at skulle lave det hele om hvis man valgte biltema og de så var mere til fodbold ;-) ellers kunne dulave det ene til legeværelse indtil videre ;-) så havde du lidt at gå i gang med imens ;-)
Ja, det kunne jeg self også gøre...
Alle de gode ideer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Ja det bliver skønt. Men have og det hele.
Ja det bliver skønt. Men have og det hele.
Hvor er det herre fedest..
twinny skriver: det lyder også fint.
det lyder også fint.
Jeps, den store bliver tosset hvis der ikke er bare lidt mickey mouse i fjernsynet når hun gerne vil se lidt..
Emily2012<3 skriver: Hvor er det herre fedest..
ja, hvis det stod til mig, flyttede jeg ind imorgn.
Hyggede dig og charlotte?
Solstrålebørn skriver: Jeps, den store bliver tosset hvis der ikke er bare lidt mickey mouse i fjernsynet når hun gerne vil se lidt..
haha... Hidsig lille pige, JEG VIL SE MICKEY.
twinny skriver: ja, hvis det stod til mig, flyttede jeg ind imorgn. Hyggede dig og charlotte?
Forståeligt.. Jeg kunne heller ikke vente..
Jaaa hun er sååå fantastisk.. Og den lille lækkermås.. Uff!
Næste gang så står den på sjælland..
Emily2012<3 skriver: Forståeligt.. Jeg kunne heller ikke vente.. Jaaa hun er sååå fantastisk.. Og den lille lækkermås.. Uff! Næste gang så står den på sjælland..
Hehe... hvornår er det? Så ska jeg være med.
twinny skriver: Hehe... hvornår er det? Så ska jeg være med.
Vi skal lige holde dåb først, så det kunne evt blive næste månede.. Eller måneden efter..
Skal lige aftale med hende den skønne.. Og ja du/I SKAL være med.. Også smed Chalala..
Emily2012<3 skriver: Vi skal lige holde dåb først, så det kunne evt blive næste månede.. Eller måneden efter.. Skal lige aftale med hende den skønne.. Og ja du/I SKAL være med.. Også smed Chalala..
twinny skriver: haha... Hidsig lille pige, JEG VIL SE MICKEY.
Jeps, hun VED hvad hun vil se og ikke vil se...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128