Børneværelser.:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

twinny

Baagøe skriver:

Hvor skønt. Det bliver dejligt for jer

Mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Emily2012<3

twinny skriver:

Endelig har vi fået rækkehus.

Så der er et børneværelse til dem hver..

Hvordan har i indrettet jeres børneværelse? ens eller?

Vi vil meget gerne se.

Wuuuhuu.. Fedt..

Charlotte og jeg snakkede om igår at i boede i sådan en bette en, men at i nok var glade nok for det..

Men fedt i har fået det.. Det bliver lækkert..

Anmeld

1. juli 2012

twinny

Emily2012<3 skriver:

Wuuuhuu.. Fedt..

Charlotte og jeg snakkede om igår at i boede i sådan en bette en, men at i nok var glade nok for det..

Men fedt i har fået det.. Det bliver lækkert..

Ja det bliver skønt. Men have og det hele.

Anmeld

1. juli 2012

Mettefpigen

Tillykke :-) :-) :-) her lavede vi ikk rigtig så meget i starten.... Skal have købt en reol hvor der kun er rum i så vi kan putte nogle legekasser ind i :-) også kan han også bruge den når han blir ældre :-)

Anmeld

1. juli 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Endelig har vi fået rækkehus.

Så der er et børneværelse til dem hver..

Hvordan har i indrettet jeres børneværelse? ens eller?

Vi vil meget gerne se.

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har du da ikke sagt noget om... Hvor henne??!!!

Anmeld

1. juli 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har du da ikke sagt noget om... Hvor henne??!!!

Vi har først fundet u a det idag, søde. lidt ude for køge. Bjæverskov.

Men vi skal stadigvæk nok ses, smukke.

Men nu er jeg begyndt og få mandagsture over at bo herude. Og jeg er ikke engang gravid.

Anmeld

1. juli 2012

twinny

Mettefpigen skriver:

Tillykke :-) :-) :-) her lavede vi ikk rigtig så meget i starten.... Skal have købt en reol hvor der kun er rum i så vi kan putte nogle legekasser ind i :-) også kan han også bruge den når han blir ældre :-)

Mange tak. Ja, nu tænkte jeg mere når det var tvillinger om de skulle havde samme tema værelse eller

Anmeld

1. juli 2012

Solstrålebørn

Hvor fantastisk... Her har de ikke et værelse hver... Når jeg er færdig med at læse, finder vi noget andet hvor de kan få hver deres værelse... 

Vi kan ikke blive boende her, det er alt for lydt, sætte os eller børnene på et værelse der er drøn varmt og musik/skype og højt musik fra underboen vil jeg ikke byde dem... 

Underboen siger han kun har hørt den store 1 gang fordi hun ikke fik sin vilje, jeg tror ikke på ham, for jeg kan høre alt nede fra ham, selv når han sexer med damerne... 

Herude på landet kan vi finde noget større til en billigere husleje... 

Anmeld

1. juli 2012

Mettefpigen

twinny skriver:

JJe

Mange tak. Ja, nu tænkte jeg mere når det var tvillinger om de skulle havde samme tema værelse eller

Jeg tænker lidt at i måske kunne vente med lave de 'rigtige' værelser til i ved hvad de kan lide.... Det kan være de blir modsætninger ;-)

Anmeld

1. juli 2012

twinny

Solstrålebørn skriver:

Hvor fantastisk... Her har de ikke et værelse hver... Når jeg er færdig med at læse, finder vi noget andet hvor de kan få hver deres værelse... 

Vi kan ikke blive boende her, det er alt for lydt, sætte os eller børnene på et værelse der er drøn varmt og musik/skype og højt musik fra underboen vil jeg ikke byde dem... 

Underboen siger han kun har hørt den store 1 gang fordi hun ikke fik sin vilje, jeg tror ikke på ham, for jeg kan høre alt nede fra ham, selv når han sexer med damerne... 

Herude på landet kan vi finde noget større til en billigere husleje... 

puhha det kan jeg godt forstå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.