hvor er de bare dygtige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Louise mortil4

idag var første gang efter fødslen at jeg skulle gå op i DP med Lærke og Liv. Hvordan gør man så lige det med 3 unger hvor den ene ligger i lift og barnevogn. Det er jo ikke fordi der følger en ekstra arm med hver gang men får et barn, det kunne ellers være rigtig godt en gang i mellem. Nanna var jeg jo nød til at ha i barnevognen, jeg havde så regnet med at jeg kunne ha de andre 2 i trækvognen og så styre begge vogne med en hånd. Vi har ikke rigtig brugt det der med at de skulle gå ved siden af en barnevogn og holde ved før og ved at de heller ikke rigtig har fået lov til det oppe ved DPeren, men vores SP havde sagt at de altså godt kunne gå den ene km der er der op, og da Nanna er rigtig glad for sin barnevogn og hun lige havde spist, så tænkte mor her at vi da kunne prøve at gå der op, så måtte de jo lære at holde ved hvis de ikke kunne det endnu, og gik det helt galt måtte jeg jo finde på et eller andet, så vi begav os på vej og hvor gik det bare godt, de slap ikke barnevognen en eneste gang på hele turen, som for øvrigt kun tog 20 min selv om jeg havde regnet med ca 40 min, de går jo ikke så hurtigt sådan nogle små nogen. Vi var også heldige at der også kun kom 1 bil forbi mens vi gik på asfaltvejen så det var jo bare super. Imorgen gentager vi forhåbentligt den gode opleveles. Eneste "forhindring" var at ungerne havde så travlt med at kigge efter fugle og blomster at de ikke altid fik set hvor de gik og falt et par gange, men heldigvis uden at det blev til de helt store tudeture. Og hvor var det bare dejligt at få gået en god tur fra formiddagen af, men bliver så dejlig frisk af det.

fortsat rigtig god dag til jer alle sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.