Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yurie skriver: nu har jeg ikke noget i mod harboe cola, men den jeg plejer at drikke hos min bror og svigerinde, synes jeg ikke smager saadan. Boernecolaen er faktisk ogsaa god, og saa er den uden sukker.
nu har jeg ikke noget i mod harboe cola, men den jeg plejer at drikke hos min bror og svigerinde, synes jeg ikke smager saadan. Boernecolaen er faktisk ogsaa god, og saa er den uden sukker.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har solgt vores, for vi brugte den ikke.
Synes ikke smagen var god nok, og synes lynhurtigt at brusen forsvinder, så den bliver tam at drikke.
Jeg kan i hvert fald ikke anbefale den
FamilenStorm skriver: Det har jeg såmænd heller ikke.. Men vi drikker normalt pepsi max.. Så er jo en hel anden smag.. Men vi vil da også prøve de andre smage inden den helt bliver bandlyst :-)
Det har jeg såmænd heller ikke.. Men vi drikker normalt pepsi max.. Så er jo en hel anden smag.. Men vi vil da også prøve de andre smage inden den helt bliver bandlyst :-)
ja, saa er der meget forskel. Jeg drikker coca cola.
TWT skriver: Vi har solgt vores, for vi brugte den ikke. Synes ikke smagen var god nok, og synes lynhurtigt at brusen forsvinder, så den bliver tam at drikke. Jeg kan i hvert fald ikke anbefale den
ja jeg havde faktisk også tænkt på at købe en brugt.
FamilenStorm skriver: Der er den fra Bilka vi har købt idag til 399 kr i Elgigantan..Mener at du kan købe to flasker til 100kr.. Kulsyre havde de også i elgiganten hvor du vidst fik to til 249kr (så bare lige hurtig skiltet)
Der er den fra Bilka vi har købt idag til 399 kr i Elgigantan..Mener at du kan købe to flasker til 100kr.. Kulsyre havde de også i elgiganten hvor du vidst fik to til 249kr (så bare lige hurtig skiltet)
vi plejer også at handle i Elgiganten. deres priser er normalt noget lavere end dem i bilka. men kan se at de fåes helt ned til 299, og nogen steder kan man bytte patroner, så man sparer en del penge ved at sende den tomme retur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128