sodastream vs. alm. sodavand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.170 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Lone Jakobsen

hej hej

her i huset tænker vi meget på miljøet men naturligvis også på økonomien. vi er 6 personer, der drikker ca 33 cl.  sodavand om dagen hver i weekenden.

vi kom så til at snakke om en sodastream. pris, kvalitet, smag osv

jeg kan huske dem fra min barndom, men der synes jeg smagen var langt fra alm. cola. men er det blevet forbedret nu?

er der nogen der har en selv, hvilket mærke og hvilken pris? hvordan er smagen? hvad koster en ny beholder med brus i? hvor købes de?

kan det betale sig? og smager det overhovedet godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

FamilenStorm

Lone Jakobsen skriver:

hej hej

her i huset tænker vi meget på miljøet men naturligvis også på økonomien. vi er 6 personer, der drikker ca 33 cl.  sodavand om dagen hver i weekenden.

jeg kan huske dem fra min barndom, men der synes jeg smagen var langt fra alm. cola. men er det blevet forbedret nu?

er der nogen der har en selv, hvilket mærke og hvilken pris? hvordan er smagen? hvad koster en ny beholder med brus i? hvor købes de?

Vi har lige købt en idag i elgiganten, da den var på tilbud..

Vi har så kun prøvet colasmagen og med vores solbærsaft..

Vil sige at vi ikke ligefrem jubler over smagen, men ved så heller ikke om forventningerne var for store..

Men tror ike vi kommer til at slide den op foreløbig..

Kunne forestille mig at når vores datter bliver noget ældre at hun vil synes den var alletidets da hun jo nok højst sandsynlig ikke har de samme smagsforventninger og krav., :-)

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

Lone Jakobsen skriver:

hej hej

det kan helt sikkert betale sig.
Der er jo forskellige smage, baade cola light, alm, og boernecola. og selvfoelgelig masser af andre.

Jeg synes at de smager fint, men ikke helt som rigtig coca cola. Men naar jeg kommer tilbage til Danmark, skal jeg nok have en, naar jeg faar raad.

Min bror og svigerinde har en, min kommende svoger har en og de er alle glade for den. Mine nevoer paa 9 og 5 kan ogsaa godt li det.

Jeg har set dem i en isenkrambutik, men du kan ogsaa koebe den over nettet. Jeg ved ikke med priser.

Anmeld

1. juli 2012

Lone Jakobsen

FamilenStorm skriver:

Vi har lige købt en idag i elgiganten, da den var på tilbud..

Vi har så kun prøvet colasmagen og med vores solbærsaft..

Vil sige at vi ikke ligefrem jubler over smagen, men ved så heller ikke om forventningerne var for store..

Men tror ike vi kommer til at slide den op foreløbig..

Kunne forestille mig at når vores datter bliver noget ældre at hun vil synes den var alletidets da hun jo nok højst sandsynlig ikke har de samme smagsforventninger og krav., :-)

æv æv, det var lidt det jeg frygtede

synes det kan blive en stor investering hvis det så ikke smager godt.

Anmeld

1. juli 2012

Lone Jakobsen

Yurie skriver:

det kan helt sikkert betale sig.
Der er jo forskellige smage, baade cola light, alm, og boernecola. og selvfoelgelig masser af andre.

Jeg synes at de smager fint, men ikke helt som rigtig coca cola. Men naar jeg kommer tilbage til Danmark, skal jeg nok have en, naar jeg faar raad.

Min bror og svigerinde har en, min kommende svoger har en og de er alle glade for den. Mine nevoer paa 9 og 5 kan ogsaa godt li det.

Jeg har set dem i en isenkrambutik, men du kan ogsaa koebe den over nettet. Jeg ved ikke med priser.

dejligt med en posetiv tilbagemelding.

vi kiggede på en i bilka til 599, men kan se at de kan fåes helt ned til 299 på tilbud. vi tænkte så på at købe en flaske til os hver.

men hvad med patroner. genbruges de mon?

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

Lone Jakobsen skriver:

det er jo en smags sag.
Og min kommende svoger og soester, synes at cola light er bedre end den alm. Kender I ikke nogen der har en?

Anmeld

1. juli 2012

FamilenStorm

Lone Jakobsen skriver:

Altså den smager ok, men det er ikke cocacola du får.. Smagen kan nok samlignes med en harboecola..

Men ja blev nok lidt skuffet.. Vi købte en anden smag også.. Rasberry mener jeg.. Den "glæder" jeg mig til at prøve da jeg ikke kan sammenligne den med andre produkter..

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

Lone Jakobsen skriver:

vi kiggede på en i bilka til 599, men kan se at de kan fåes helt ned til 299 på tilbud. vi tænkte så på at købe en flaske til os hver.

Der maa jeg vaere dig svar gyldig, for det ved jeg faktisk ikke. Men hvis du spoerg i butikken eller kontakt kundeservice(hvis det er over nettet) kan du helt sikkert svare paa det.

Jo, man kan godt koebe en flaske hver. og saa koeb nogle forskellige. Den med Lemon skulle vist ogsaa vaere god. Jeg menes at vide at der er et sted over nettet hvor du kan koebe flere billigere.

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

FamilenStorm skriver:

Altså den smager ok, men det er ikke cocacola du får.. Smagen kan nok samlignes med en harboecola..

Men ja blev nok lidt skuffet.. Vi købte en anden smag også.. Rasberry mener jeg.. Den "glæder" jeg mig til at prøve da jeg ikke kan sammenligne den med andre produkter..

nu har jeg ikke noget i mod harboe cola, men den jeg plejer at drikke hos min bror og svigerinde, synes jeg ikke smager saadan. Boernecolaen er faktisk ogsaa god, og saa er den uden sukker.

Anmeld

1. juli 2012

FamilenStorm

Lone Jakobsen skriver:

Der er den fra Bilka vi har købt idag til 399 kr i Elgigantan..

Mener at du kan købe to flasker til 100kr.. Kulsyre havde de også i elgiganten hvor du vidst fik to til 249kr (så bare lige hurtig skiltet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.