Det var en lækker bil.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

An&Jo

Baagøe skriver:

Min er også drænet efter husrenovering Dejligt med en god bank

Nå vi blev frarådet at købe helt ny bil lige nu, hun så hellere at vi vælger en nyere brugt bil, som ikke er så dyr, og så lade den køre et par år, og derefter gå ud og købe helt ny bil.. Grunden til det er at det nye billån ville skulle betales af med mit su lån, så så hun hellere at vi satte mit su lån lidt ned istedet, men altså det var lidt op til os selv.. Men vi vælger at finde noget billigere, og så må vi drømme os til den dag vi kan få en helt ny bil og vide at vi ikke behøver være bange for om der kommer mad på bordet..

Det er sådan set fair nok, det er jo ikke fordi man har vildt mange penge når man ejer 2 huse, og den ene part er på su..

Så selvom vi var vildt forelskede i bilen, så vidste vi jo begge godt at der var mulighed for et "nej", så vi venter, og så finder vi os en brugt bil istedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Nå vi blev frarådet at købe helt ny bil lige nu, hun så hellere at vi vælger en nyere brugt bil, som ikke er så dyr, og så lade den køre et par år, og derefter gå ud og købe helt ny bil.. Grunden til det er at det nye billån ville skulle betales af med mit su lån, så så hun hellere at vi satte mit su lån lidt ned istedet, men altså det var lidt op til os selv.. Men vi vælger at finde noget billigere, og så må vi drømme os til den dag vi kan få en helt ny bil og vide at vi ikke behøver være bange for om der kommer mad på bordet..

Det er sådan set fair nok, det er jo ikke fordi man har vildt mange penge når man ejer 2 huse, og den ene part er på su..

Så selvom vi var vildt forelskede i bilen, så vidste vi jo begge godt at der var mulighed for et "nej", så vi venter, og så finder vi os en brugt bil istedet..

Funny - har selv lige ringet til min bank og sagt, at jeg vælger at banke af på mit dyre boliglån i stedet for at købe ny bil

Anmeld

5. juli 2012

lucas<3

An&Jo skriver:

Vi kom først ud af prøve idag, men hold nu kæft en lækker bil..

Vi endte med et tilbud på en almindelig seat ibiza med 5 døre til 190.000kr med alt det ekstra udstyr der skal i..

Derudover er det en 1,2 TDI e-ecomotive så den er sindssygt billig at køre i..

Nu skal vi bare i banken her i ugen og se hvad hun siger til det, plus vi så skal vi have lavet 100% fællesøkonomi.. så vi glæder os rigtig meget..

seat såå går man aldrig gal i byen

det er en super go bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.