Det var en lækker bil.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

dette er en helt ny ecomotive med en halvårlig afgift på 370kr, så skulle den stige, så betyder det ikke alverden, men tvivler når det er en helt ny..

Den kommer jo lige fra fabrikken og har derfor alle de dersens ting de kræver for at man må køre i dem allevegne..

Ja, men derfor stiger afgiften stadig - det er en del af den nye skattereform  Synes Seat laver fede biler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

An&Jo

Baagøe skriver:

Ja, men derfor stiger afgiften stadig - det er en del af den nye skattereform  Synes Seat laver fede biler

Så er jeg da virkelig glad for at det er en 1,2'er og ikke 1,6'er vi fik tilbud på..

Det er lige knap 700 til forskel i afgiften..

Men vi vil stadig spare i afgift i forhold til nu, vi giver 1350 for vores astra halvårligt..

Anmeld

1. juli 2012

An&Jo

Kvist skriver:

Ja det er super fedt med helt ny bil.. Vi købte også vores Seat Leon fra helt ny, men "desværre" er min kæreste bilhandler så da den havde rundet et eller andet magisk tal på kilometermåleren skulle den sælges

Og mon ikke banken siger ja

Vi håber og krydser alt hvad vi kan for at banken siger ja..
Det ville være det fedeste, og det første med en reel værdi jeg skal være ejer af, inden jeg bliver skrevet ind i huset også..

Vi regner bestemt med at skulle have den her bil nogen år.. ihvertfald mindst 5 år, medmindre den viser sig at være en mandags model med en masse fejl i..

Anmeld

1. juli 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84
An&Jo skriver:

Vi håber og krydser alt hvad vi kan for at banken siger ja..
Det ville være det fedeste, og det første med en reel værdi jeg skal være ejer af, inden jeg bliver skrevet ind i huset også..

Vi regner bestemt med at skulle have den her bil nogen år.. ihvertfald mindst 5 år, medmindre den viser sig at være en mandags model med en masse fejl i..

hvad køre sådan en reelt på literen når det er disel

Anmeld

1. juli 2012

An&Jo

årgang84 skriver:

hvad køre sådan en reelt på literen når det er disel

Den er sat til at køre 29,4 på literen, så det er en del, vi er så godt klar over at vi ikke får den til at køre så meget, men den vi har nu kører 8-10 på literen så alt er bedre.. den har 75 hk og kun en 1,2 motor, så det er ikke en kæmpe motor der sidder deri..

Anmeld

2. juli 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Så er jeg da virkelig glad for at det er en 1,2'er og ikke 1,6'er vi fik tilbud på..

Det er lige knap 700 til forskel i afgiften..

Men vi vil stadig spare i afgift i forhold til nu, vi giver 1350 for vores astra halvårligt..

Ja, sikke en forskel Synes den nye Ibiza er fed

Anmeld

2. juli 2012

bøgelund

An&Jo skriver:

Vi kom først ud af prøve idag, men hold nu kæft en lækker bil..

Vi endte med et tilbud på en almindelig seat ibiza med 5 døre til 190.000kr med alt det ekstra udstyr der skal i..

Derudover er det en 1,2 TDI e-ecomotive så den er sindssygt billig at køre i..

Nu skal vi bare i banken her i ugen og se hvad hun siger til det, plus vi så skal vi have lavet 100% fællesøkonomi.. så vi glæder os rigtig meget..

Sådan en har vi i stationcar. fantastisk bil.. 

Hvilken farve har i valgt?

Anmeld

2. juli 2012

An&Jo

Baagøe skriver:

Ja, sikke en forskel Synes den nye Ibiza er fed

den nye Ibiza er vold fed..

Vi skal i banken imorgen hvis vores rådgiver er blevet rask..

Anmeld

2. juli 2012

An&Jo

bøgelund skriver:

Sådan en har vi i stationcar. fantastisk bil.. 

Hvilken farve har i valgt?

hvis banken siger ja, så får vi en i grøn..

Den er vildt fed synes vi, det var enten den eller den der beige, men den grønne ville være ved forhandleren et par uger før den i beige, så vi valgte den grønne..

Anmeld

2. juli 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

den nye Ibiza er vold fed..

Vi skal i banken imorgen hvis vores rådgiver er blevet rask..

Det bliver spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.