De der hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Har lige et spørgsmål til de kloge...

Sagen er den at kæresten og mig snakker om at droppe p-pillerne hvilket jo er en dejlig ting

... men af erfaring VED jeg at når jeg stopper så får jeg mega uren hud, hårvækst steder hvor det absolut ikke skal være osv. Går ud fra at det er pga jeg ikke får de hormoner jeg "plejer" i forbindelse med pillerne.

Men nogen der ved om man kan få andre hormoner i stedet for eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan svare? Eller ved noget?

Anmeld

2. juli 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Har lige et spørgsmål til de kloge...

Sagen er den at kæresten og mig snakker om at droppe p-pillerne hvilket jo er en dejlig ting

... men af erfaring VED jeg at når jeg stopper så får jeg mega uren hud, hårvækst steder hvor det absolut ikke skal være osv. Går ud fra at det er pga jeg ikke får de hormoner jeg "plejer" i forbindelse med pillerne.

Men nogen der ved om man kan få andre hormoner i stedet for eller?

Det er da bare lige en periode til du genfinder din normale cyklus uden al det kunstige.Men du kan da se frem til at kroppen vil opføre sig meget mærkeligt når du bliver gravid. så det er lidt hvad du ønsker mest et barn eller være fri for bumser??
Og kunstige hormoner skal du ikke ønske at du får brug for.
Men tænk over hvad der er vigtigst

Anmeld

2. juli 2012

Anonym trådstarter

kan godt følge dig men med mine tidligere børn var jeg uden p-piller i 2 år og så sådan ud de 2 år.. så det er ikke bare til jeg genfinder den normale balance...

og synes måske ikke det er særlig charmerende at rende rundt med bumser og overskæg osv.

Selvfølgelig vil jeg da hellere have en baby ingen tvivl om det men derfor er der jo ingen grund til at være mega klam imens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.