P-ring sat i forsent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den er også lidt dum at finde rundt på. Altså, jeg tror chancen er meget meget lille, når i, som jeg læser det, havde sex i ugen med pause. Tror ikke du skal bekymre dig voldsomt. 

Syntes jeg også den er.

Tak  Jeg håber lidt på der ikke er sket noget, men vis vi skulle være så heldige/uheldige at der er sket noget må vi tage den derfra.

Vi skal på et tidspunkt havde en lille men vi ville helst vente til det passede bedre med bolig osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Syntes jeg også den er.

Tak  Jeg håber lidt på der ikke er sket noget, men vis vi skulle være så heldige/uheldige at der er sket noget må vi tage den derfra.

Vi skal på et tidspunkt havde en lille men vi ville helst vente til det passede bedre med bolig osv

Ja  I virker til at være ret afklarede med, hvordan i takler det, hvis situationen skulle opstå. Så mon ikke det nok skal gå, uanset? Men som sagt tror jeg godt du kan slappe af.  

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja  I virker til at være ret afklarede med, hvordan i takler det, hvis situationen skulle opstå. Så mon ikke det nok skal gå, uanset? Men som sagt tror jeg godt du kan slappe af.  

Vil jeg prøve at gøre og så se hvad der skenytår jeg har fjernet ringen næste gang 

Anmeld

1. juli 2012

Mettefpigen

Det kommer jo også an på hvor nemt man blir gravid... Da jeg blev gravid med lukas havde vi haft sex 3 gange på en måned og jeg havde glemt få piller i den måned.... ;-)

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det kommer jo også an på hvor nemt man blir gravid... Da jeg blev gravid med lukas havde vi haft sex 3 gange på en måned og jeg havde glemt få piller i den måned.... ;-)

Sidst jeg brugte p-ring og stoppede med den blev jeg gravid i første hug ( som var ønsket) så ved ikke om man skal sige jeg har nemt ved det men har jeg nok

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Vil jeg prøve at gøre og så se hvad der skenytår jeg har fjernet ringen næste gang 

Held og lykke når tid kommer. 

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Held og lykke når tid kommer. 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.