P-ring sat i forsent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.040 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu ligger landet sådan at jeg i fredags skulle sætte en ny p-ring i efter en uges pause.

Men den skulle i ca kl 16 men da både kæresten og jeg glemte det kom den ikke i til tiden 

Jeg var ikke hjemme og kom først i tanke om det da jeg kom hjem kl ca 01.00 om natten, satte den selvfølge i med det samme jeg huskede det der.

Nu er jeg så blevet itvivl om det vil havde nogle større betydning?

Tænker på om der evt vil være chance for en gravilitet? Og vis der er det hvor stor er chancen så?

Jeg har selvfølge fortalt min kæreste at jeg ikke fik den i til tiden og han mente så det lige så meget var hans skyld som min da vi havde aftalt han skulle huske mig på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nu ligger landet sådan at jeg i fredags skulle sætte en ny p-ring i efter en uges pause.

Men den skulle i ca kl 16 men da både kæresten og jeg glemte det kom den ikke i til tiden 

Jeg var ikke hjemme og kom først i tanke om det da jeg kom hjem kl ca 01.00 om natten, satte den selvfølge i med det samme jeg huskede det der.

Nu er jeg så blevet itvivl om det vil havde nogle større betydning?

Tænker på om der evt vil være chance for en gravilitet? Og vis der er det hvor stor er chancen så?

Jeg har selvfølge fortalt min kæreste at jeg ikke fik den i til tiden og han mente så det lige så meget var hans skyld som min da vi havde aftalt han skulle huske mig på den

Det er med p-ring som med p-pille/minie-pille. At man så skal beskytte sig ekstra en uges tid. Du kan læse om det på p-ring.dk 

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er med p-ring som med p-pille/minie-pille. At man så skal beskytte sig ekstra en uges tid. Du kan læse om det på p-ring.dk 

Tak.

Har været inde og læse men syntes ikke rigtig jeg fandt ud af om der var større risiko når den var sat så sent i  Og i givet fald hvor stor en chance der er for der kommer en gravilitet ud af at glemme den de 8 timer som jeg nu kom til

Anmeld

1. juli 2012

aarhusmor

Jeg har ikke forstand på p-ringe, men tænker at for at være sikker kan du vel få en fortrydelsespille (hvis man stadig kan få dem, for det er mange år siden jeg var på den vogn)

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg har ikke forstand på p-ringe, men tænker at for at være sikker kan du vel få en fortrydelsespille (hvis man stadig kan få dem, for det er mange år siden jeg var på den vogn)

Havde jeg også tænkt på men vi har været sammen siden torsdag  Så ved ikke om den ville hjælpe nu?

Tanken har først strejfet min her til morgen selv om jeg nok skulle havde tænkt over det allerede i fredags 

Anmeld

1. juli 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Havde jeg også tænkt på men vi har været sammen siden torsdag  Så ved ikke om den ville hjælpe nu?

Tanken har først strejfet min her til morgen selv om jeg nok skulle havde tænkt over det allerede i fredags 

Men alt andet lige, så hjælper den måske

Anmeld

1. juli 2012

Anonym skriver:

Tak.

Har været inde og læse men syntes ikke rigtig jeg fandt ud af om der var større risiko når den var sat så sent i  Og i givet fald hvor stor en chance der er for der kommer en gravilitet ud af at glemme den de 8 timer som jeg nu kom til

Man kan læse indlægssedlen på hjemmesiden. Jeg linker dig den her.

På side 13  nederest,  står der at man skal bruge kondom den første uge, ved opsætning mere end 3 timer for sent... 

http://www.p-ring.dk/Images/83_3057.pdf

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Men alt andet lige, så hjælper den måske

Ja kunne man jo håbe lidt  Ikke fordi vi vil gerne havde et barn mere men vi vil helst vente til at bedre tidspunkt.

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Man kan læse indlægssedlen på hjemmesiden. Jeg linker dig den her.

På side 13  nederest,  står der at man skal bruge kondom den første uge, ved opsætning mere end 3 timer for sent... 

http://www.p-ring.dk/Images/83_3057.pdf

Tak nu kan jeg godt se det syntes bare ikke jeg selv kunne finde det før 

Nu har vi jo så været sammen soden torsdag uden anden form for beskyttelse 

Men da det kun er første uge er chancen vel meget lille for der skulle være sket noget

Anmeld

1. juli 2012

Anonym skriver:

Tak nu kan jeg godt se det syntes bare ikke jeg selv kunne finde det før 

Nu har vi jo så været sammen soden torsdag uden anden form for beskyttelse 

Men da det kun er første uge er chancen vel meget lille for der skulle være sket noget

Den er også lidt dum at finde rundt på. Altså, jeg tror chancen er meget meget lille, når i, som jeg læser det, havde sex i ugen med pause. Tror ikke du skal bekymre dig voldsomt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.