Fra hjemmefødsel til kejsersnit - 02.03.12 - med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Drømme

Peanut skriver:

Stort tillykke 

Sikke en lang beretning, men kom da igennem! 

Godt det endte som det gjorde   

Taak søde

Hehe, skulle måske have advaret om længden xD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Drømme

twinboys skriver:

Sikke en god og lang beretning... følte helt jeg selv var med hele tiden... som en lille flue på væggen og iiiihhhh hvor er hun skøn...Stort tillykke

Den blev vidst liidt lang ja 

Men tak, det er dejligt at høre jeg stadig kan finde ud af at skrive

Og mange gange tak, hun er bare helt fantastisk - ligger og pludrer i baggrunden lige nu

Anmeld

1. juli 2012

Drømme

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:

Fantastisk forløb, blev helt rørt Hihi. Dejlig datter og skønt endnu engang og få bekræftet HVOR fandens dygtige de hj-fødsels JM'ødre er !! altid forand, og i dit tilfælde mange flere timer forand end jeg lige kan tælle Hihi

Fødte selv hjemme med en drømmefødsel uden lige, i januar 2011, skal Selvfølgelig føde hjemme igen janaur 13 <3

Ja, det er rart, de er timer foran.. Men altså, Tabea er en "helt normal" jordemoder på Bornholms hospital, der bare er vildt glad for hjemmefødsler Der er ikke som sådan en hjemmefødselsordning herovre, mende fleste af jordemødrene er så til gengæld meget glade for hjemmefødsler

På den anden side, havde jordemoderen bare ventet et par timer ekstra med at komme, så havde der (nok) ikke været de ekstra hjerteslag, så havde vi ikke skulle på hospitalet på det tidspunkt, og så kunne det være vandet i fødekaret kunne have hjulpet til at jeg havde kunne føde hjemme.. MEn det er jo aldrig til at sige.. Er bare ærget over, jeg ikke må føde hjemme en anden gang, og at jeg ikke vil kunne komme til at føde i vand hvis vi bliver boende herovre :/

Håber du får en lige så skøn fødsel næste gang så Har du en fb ?

Anmeld

1. juli 2012

Drømme

Babymor2010 skriver:

Fantastisk forløb og fortælling. Stort tillykke med hende 

Mange tak

Anmeld

1. juli 2012

Drømme

Nattøs skriver:

uha sikke en fortælling: fik nærmest tåre i øjene

Tak  

Anmeld

1. juli 2012

twinboys

Drømme skriver:

Den blev vidst liidt lang ja 

Men tak, det er dejligt at høre jeg stadig kan finde ud af at skrive

Og mange gange tak, hun er bare helt fantastisk - ligger og pludrer i baggrunden lige nu

Anmeld

1. juli 2012

Tanjadamgaard

Sikke en dejlig beretning og det var da en dejlig indstilling du havde til det hele, på trods af fødslen ikke blev som forventet. Det vil jeg helt bestemt tage med mig herfra. 

Anmeld

1. juli 2012

Drømme

Tanjadamgaard skriver:

Sikke en dejlig beretning og det var da en dejlig indstilling du havde til det hele, på trods af fødslen ikke blev som forventet. Det vil jeg helt bestemt tage med mig herfra. 

Dejligt at høre  

Jeg håber du får en dejlig fødsel

Anmeld

2. juli 2012

Missq4

hvor er hun bare super fin stort tillykke med hende

Anmeld

2. juli 2012

hekran

Eeeej, åd beretningen råt! Tusind tak for at du ville dele den. Helt fantastisk tilgang til det og skønne billeder. Især det billede, hvor hun ligger ovenpå dit bryst. Hvor er det smukt! Det er præcis det man husker fra børnenes første uger.

Så smukt! Hvor er du sej! Så flot at du vil dele oplevelsen og billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.