^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:
Fantastisk forløb, blev helt rørt
Hihi. Dejlig datter og skønt endnu engang og få bekræftet HVOR fandens dygtige de hj-fødsels JM'ødre er !!
altid forand, og i dit tilfælde mange flere timer forand end jeg lige kan tælle Hihi 
Fødte selv hjemme med en drømmefødsel uden lige, i januar 2011, skal Selvfølgelig føde hjemme igen janaur 13 <3
Ja, det er rart, de er timer foran.. Men altså, Tabea er en "helt normal" jordemoder på Bornholms hospital, der bare er vildt glad for hjemmefødsler
Der er ikke som sådan en hjemmefødselsordning herovre, mende fleste af jordemødrene er så til gengæld meget glade for hjemmefødsler 
På den anden side, havde jordemoderen bare ventet et par timer ekstra med at komme, så havde der (nok) ikke været de ekstra hjerteslag, så havde vi ikke skulle på hospitalet på det tidspunkt, og så kunne det være vandet i fødekaret kunne have hjulpet til at jeg havde kunne føde hjemme.. MEn det er jo aldrig til at sige.. Er bare ærget over, jeg ikke må føde hjemme en anden gang, og at jeg ikke vil kunne komme til at føde i vand hvis vi bliver boende herovre :/
Håber du får en lige så skøn fødsel næste gang så
Har du en fb ? 
Anmeld