det der med amme-bh'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Tulle28

Veeeeent til du har født, du har ingen anelse om hvor store dine bryster bliver. Jeg havde købt en ammetop i H&M str. M (er normalt en XS/S og den kunne jeg nærmest ikke skrue mig ned i da mælken løb til. Det var faktisk en lidt vild oplevelse, når man normalt ikke har nogen barm he he:-) Dolly go home:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

CaWi

Kay skriver:

til at sove med??

Jeg kan ikke sove uden, ammer en gang om natten, og med tre-fire timer imellem måltiderne om natten, så kan mælken godt løbe. Og især hvis jeg ligger på maven.

Anmeld

1. juli 2012

CaWi

Tulle28 skriver:

Veeeeent til du har født, du har ingen anelse om hvor store dine bryster bliver. Jeg havde købt en ammetop i H&M str. M (er normalt en XS/S og den kunne jeg nærmest ikke skrue mig ned i da mælken løb til. Det var faktisk en lidt vild oplevelse, når man normalt ikke har nogen barm he he:-) Dolly go home:-)

Anmeld

1. juli 2012

Kay

Tulle28 skriver:

nej jeg har normalt heller ik den vilde barm så er også usikker på hvor meget det hele har tænkt sig at vokse...

Anmeld

1. juli 2012

Kay

CAWI skriver:

Jeg kan ikke sove uden, ammer en gang om natten, og med tre-fire timer imellem måltiderne om natten, så kan mælken godt løbe. Og især hvis jeg ligger på maven.

oki... sover generalt meget dårligt med tøj på om natten  

Anmeld

1. juli 2012

CaWi

Kay skriver:

Det gør jeg også, og glæder mig til babserne igen kan slippes fri

Anmeld

1. juli 2012

Kay

CAWI skriver:

Det gør jeg også, og glæder mig til babserne igen kan slippes fri

kan jeg godt forstå

Anmeld

1. juli 2012

LilleLene

Kay skriver:

hvordan dælen ved man lige hvad størrelse man skal bruge??

ved ik om jeg overhoved tør købe dem nu... men på den anden side ville det jo også være rat at havde når hun kommer ud

jeg voksede fra 65dd til 70e efter mælken var faldet til

Så synes virkelig du skal vente

Anmeld

1. juli 2012

Kay

LilleLene skriver:

jeg voksede fra 65dd til 70e efter mælken var faldet til

Så synes virkelig du skal vente

lydder som en god ide

Anmeld

1. juli 2012

Tulle28

Kay skriver:

Et tip er at lægge en stofble under hver arm over brysterne om natten - det kunne ihvertfald stoppe for mælkeudslip her:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.