det der med amme-bh'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2012

Kay

hvordan dælen ved man lige hvad størrelse man skal bruge??

ved ik om jeg overhoved tør købe dem nu... men på den anden side ville det jo også være rat at havde når hun kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

ved ik om jeg overhoved tør købe dem nu... men på den anden side ville det jo også være rat at havde når hun kommer ud

Da jeg har en ganske stor barm, købte jeg først, da mælken var løbet til og jeg kunne se, hvilken str, jeg skulle bestille (blev nødt til at købe dem via UK, da man ikke kan få min str i Danmark).

Men hvis du har en "alm" str, vil jeg anbefale dig at købe en, der er en skål større, end hvad du bruger nu, da de er rigtig rare at have fra begyndelsen.

Anmeld

30. juni 2012

Holbæktrunten

Kay skriver:

Vent med at købe til du har født og mælken er løbet til - og gør så dig selv den tjeneste at investere i en god en - få en prof til at hjælpe dig

Anmeld

30. juni 2012

CaWi

Under graviditeten måtte jeg ud og købe bh'er der var en skål større, og også i omkredsen. Efter mælken løb til (på cirka 5 dagen) måtte jeg endnu en skål op.
Så VENT Med at købe til mælken er løbet til, og du dermed ved hvad str du skal bruge.
Nogle vælger at købe dyre amme bh'er, men jeg har dog bare købt min i H&M.
Et godt råd jeg vil give, er at købe en sømløs og uden bøjle, til at sove med om natten. Der er de andre altså ikke altid så behagelige

Anmeld

30. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
CAWI skriver:

Under graviditeten måtte jeg ud og købe bh'er der var en skål større, og også i omkredsen. Efter mælken løb til (på cirka 5 dagen) måtte jeg endnu en skål op.
Så VENT Med at købe til mælken er løbet til, og du dermed ved hvad str du skal bruge.
Et godt råd jeg vil give, er at købe en sømløs og uden bøjle, til at sove med om natten. Der er de andre altså ikke altid så behagelige

Har du bøjle i de ammebh'er, du bruger om dagen???

Det lyder vildt ubehageligt. Jeg har bøjleløse om dagen også, da jeg ellers ikke ville kunne være nogen steder

Anmeld

1. juli 2012

CaWi

PT skriver:

Har du bøjle i de ammebh'er, du bruger om dagen???

Det lyder vildt ubehageligt. Jeg har bøjleløse om dagen også, da jeg ellers ikke ville kunne være nogen steder

Til hverdag bruger jeg bøjleløse. Men skal vi ud, eller skal babserne bare lige se pæne ud for kærestens skyld, så bliver det en af dem me bøjle der kommer på

Anmeld

1. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
CAWI skriver:

Til hverdag bruger jeg bøjleløse. Men skal vi ud, eller skal babserne bare lige se pæne ud for kærestens skyld, så bliver det en af dem me bøjle der kommer på

Jeg har ingen mand at se godt ud for (udover den lille, og han er pænt ligeglad - han er mere interesseret i, hvad der er UNDER bh'en ), så jeg kører 100% bøjleløs

Anmeld

1. juli 2012

Kay

PT skriver:

Da jeg har en ganske stor barm, købte jeg først, da mælken var løbet til og jeg kunne se, hvilken str, jeg skulle bestille (blev nødt til at købe dem via UK, da man ikke kan få min str i Danmark).

Men hvis du har en "alm" str, vil jeg anbefale dig at købe en, der er en skål større, end hvad du bruger nu, da de er rigtig rare at have fra begyndelsen.

min barm er bare slet ikke vokset under graviditeten så tænker om de kan finde på at "eksplodere" i størrelse til sidst??

har en sports bh som jeg har tænkt at bruge de første dage... hvis det er...

Anmeld

1. juli 2012

Kay

Holbæktrunten skriver:

Vent med at købe til du har født og mælken er løbet til - og gør så dig selv den tjeneste at investere i en god en - få en prof til at hjælpe dig

har jeg også tænkt mig

Anmeld

1. juli 2012

Kay

CAWI skriver:

til at sove med??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.