Andre end mig som har betalte denne måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

NinaNymannMadsen

det er forskelligt fra kommune til kommune.
vi har betalings fri her i juli så vi skal ikke betale det dagindstutioner denne her måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

chael

Jeg har betalt for begge de store unger

Anmeld

1. juli 2012

Solstrålebørn

chael skriver:

Jeg har betalt for begge de store unger

Du plejer at have Juli betalingsfri ? 

Anmeld

1. juli 2012

AndreasMor84

Vi skal også betale her i Gladsaxe

Anmeld

1. juli 2012

Pige2009

Solstrålebørn skriver:

Normalt plejer Juli måned at være betalingsfri måned mht. børnehave, dagpleje osv osv... 

For Juli måned har jeg også betalt for børnehave - De er måske gået over til at man skal betale alle 12 måneder? 

Ikke fordi det irritere mig at skulle betale for Juli måned også, det vil jeg have det fint med... 

I Odense har jeg ikke betalt

Anmeld

1. juli 2012

chael

Solstrålebørn skriver:

Du plejer at have Juli betalingsfri ? 

Aner det ikke. De bliver betalt på PBS. Og kan se de står til at blive trukket denne måned også. Så går ikke ud fra den er betalingsfri

*C

Anmeld

1. juli 2012

betina23

Tror os vi skal betale her i Ballerup men håber det ik sys det dyrt nok 

Anmeld

1. juli 2012

twinny

betaler for juli bor i Gladsaxe

Anmeld

1. juli 2012

twinboys

Solstrålebørn skriver:

Normalt plejer Juli måned at være betalingsfri måned mht. børnehave, dagpleje osv osv... 

For Juli måned har jeg også betalt for børnehave - De er måske gået over til at man skal betale alle 12 måneder? 

Ikke fordi det irritere mig at skulle betale for Juli måned også, det vil jeg have det fint med... 

I de kommuner man kun betaler i 11måneder betaler om året det samme som dem der betaler i 12mdr... Men hvis din kommune kun  skal have betaling i 11mdr. må du lige have fat i dem...

Majbritt

Anmeld

1. juli 2012

Solstrålebørn

I de kommuner man kun betaler i 11måneder betaler om året det samme som dem der betaler i 12mdr... Men hvis din kommune kun  skal have betaling i 11mdr. må du lige have fat i dem...

Majbritt

Okey, hvem tror du, jeg skal have fat for at høre om det er meningen eller ej? Jeg er på kontanthjælp, så ved ikke om det bare er den afdeling... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.