Andre end mig som har betalte denne måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.745 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Solstrålebørn

Normalt plejer Juli måned at være betalingsfri måned mht. børnehave, dagpleje osv osv... 

For Juli måned har jeg også betalt for børnehave - De er måske gået over til at man skal betale alle 12 måneder? 

Ikke fordi det irritere mig at skulle betale for Juli måned også, det vil jeg have det fint med... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I vores kommune har vi betalt hver måned - 12 mdr. om året. Jeg synes det er fint nok, da der ellers skal spares på personale, legetøj mv.

Anmeld

30. juni 2012

morbibi

Solstrålebørn skriver:

Normalt plejer Juli måned at være betalingsfri måned mht. børnehave, dagpleje osv osv... 

For Juli måned har jeg også betalt for børnehave - De er måske gået over til at man skal betale alle 12 måneder? 

Ikke fordi det irritere mig at skulle betale for Juli måned også, det vil jeg have det fint med... 

På Odense kommunes hjemmeside (2012), står der, at juli måned er betalingsfri

Anmeld

30. juni 2012

Solstrålebørn

morbibi skriver:

På Odense kommunes hjemmeside (2012), står der, at juli måned er betalingsfri

Det står der også på vores kommune hjemmeside... 

Anmeld

30. juni 2012

Mother-love

Jeg bliver ikke trukket i juli mdr for isabellas vs. Jeg bor i århus kommune.

Havde der ikke været så meget snak om det herinde havde jeg ikke vidst en dyt om det.

Anmeld

30. juni 2012

Nessie

I min kommune har man hidtil skullet betale for alle 12 måneder, men i år er det lavet om til at Juli er betalingsfri. Priserne belv så også hævet i Januar, så det går såmænd nok lige op alligevel

Anmeld

30. juni 2012

saxa

Forskelligt fra kommune til kommune.. Vores har tidligere været betalingsfri i Juli, men dette blev ophævet for nogle år siden. Men fra 1.1.12 er priserne steget pr. måned og Juli er igen betalingsfri. Så i sidste ende betaler man jo for alle 12 måneder uanset - tænker jeg.

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

Solstrålebørn skriver:

I vores kommune betaler vi hver måned - ingen betalingsfrie måneder her 

Anmeld

1. juli 2012

MorDk

I min søns institution er der betalingsfri måned (man betaler for 11 mdr.) Og der ser IKKE ud til at mangle personale!

Vi har dog betalt i denne måned fordi jeg skulle betale mere pga. jeg fik mere udbetalt. (så jeg skulle betale fuld takst i sidste måned. Denne blev delt op i 2 så jeg derfor betaler her i juli)

Anmeld

1. juli 2012

babymus77

Vi har altid haft betalings fri i juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.