Gode erfaringer med "Kære Børn" i Lyngby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Michalala skriver:

Jeg har bare lige lyst til at dele med jer, at jeg har rigtig gode erfaringer med Kære Børn i Lyngby.

Har været dernede et par gange for at spørge om div. vedr. barnevogne, autostole m.m. og hver gang har jeg oplevet en fantastisk service. Der er nok medarbejdere og de står altid på spring for at hjælpe. De tager sig rigtig god tid til at forklare o.l.

Syntes ikke jeg hos nogle andre babyudstyrs-forhandleren i KBH har oplevet en ligeså god service.

Tak for tippet. Selv er jeg rigtig glad for Kære Børn - Engby på Vesterbro. Kanon god forretning også! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Michalala

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak for tippet. Selv er jeg rigtig glad for Kære Børn - Engby på Vesterbro. Kanon god forretning også! 

Dejligt at høre Måske kæden i det hele taget bare er rigtig god. Jeg kender ikke selv til andre Kære Børn forretninger, så kunne ikke lige udtale mig om kæden som helhed

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Michalala skriver:

Dejligt at høre Måske kæden i det hele taget bare er rigtig god. Jeg kender ikke selv til andre Kære Børn forretninger, så kunne ikke lige udtale mig om kæden som helhed

Det tror jeg. Men Engby er en gaaaammel butik, og har - selv om de er en del af Kære børn, også deres egen måde at køre nogle ting på. F.eks. kan man ikke leje ting der, så skal man til Lyngby eller Roskilde mener jeg. Men de er super søde ihvertfald, og butikken er proppet til randen med masser af godter. Men jo, Kære Børn er skønt 

Anmeld

1. juli 2012

Kay

Michalala skriver:

tror det er meget forskelligt ved det det er forskellige ejere... men det kunne også være der for at der er god service.. syntes tit de store kæder der ikke er ejet af den enkelte mer mere "ligeglade"... men kan godt være det bare er mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.