Gode erfaringer med "Kære Børn" i Lyngby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Michalala

Jeg har bare lige lyst til at dele med jer, at jeg har rigtig gode erfaringer med Kære Børn i Lyngby.

Har været dernede et par gange for at spørge om div. vedr. barnevogne, autostole m.m. og hver gang har jeg oplevet en fantastisk service. Der er nok medarbejdere og de står altid på spring for at hjælpe. De tager sig rigtig god tid til at forklare o.l.

Syntes ikke jeg hos nogle andre babyudstyrs-forhandleren i KBH har oplevet en ligeså god service.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Kay

Giver dig fuldstændig ret.... jeg syntes det er sådan en god butik og komme ind i... med super service og venligt personale der altid er klar til at hjælpe

tror jeg skal der ned i morgen hvis de har søndags åbent sammen med de andre butikker... ellers må jeg vente til mandag

Anmeld

30. juni 2012

Michalala

Kay skriver:

Giver dig fuldstændig ret.... jeg syntes det er sådan en god butik og komme ind i... med super service og venligt personale der altid er klar til at hjælpe

tror jeg skal der ned i morgen hvis de har søndags åbent sammen med de andre butikker... ellers må jeg vente til mandag

Ja, og så får man også lyst til at handle hos dem frem for andre steder, når de yder så god service.

God shoppetur i morgen

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Michalala skriver:

Ja, og så får man også lyst til at handle hos dem frem for andre steder, når de yder så god service.

God shoppetur i morgen

lige netop

skal lige havde de sidste småting til lillepigen og så høre om autostol og klapvogn til at skrive på ønskesedlen

Anmeld

30. juni 2012

Michalala

Kay skriver:

lige netop

skal lige havde de sidste småting til lillepigen og så høre om autostol og klapvogn til at skrive på ønskesedlen

Åh ja, vigtigt vigtigt. Vi købte autostol der i sidste uge. De havde tilbud

Anmeld

30. juni 2012

Kay

Michalala skriver:

Åh ja, vigtigt vigtigt. Vi købte autostol der i sidste uge. De havde tilbud

elsker gode tilbud

Anmeld

30. juni 2012

MorDk

Michalala skriver:

Jeg har bare lige lyst til at dele med jer, at jeg har rigtig gode erfaringer med Kære Børn i Lyngby.

Har været dernede et par gange for at spørge om div. vedr. barnevogne, autostole m.m. og hver gang har jeg oplevet en fantastisk service. Der er nok medarbejdere og de står altid på spring for at hjælpe. De tager sig rigtig god tid til at forklare o.l.

Syntes ikke jeg hos nogle andre babyudstyrs-forhandleren i KBH har oplevet en ligeså god service.

Jeg giver dig ret! Det samme tænker jeg om Babysam I Lyngby ♥ Vi har ihvertfald fået super service *S* Men Lyngby er også en skøn by hihi

Anmeld

30. juni 2012

Kay

MorDk skriver:

Jeg giver dig ret! Det samme tænker jeg om Babysam I Lyngby ♥ Vi har ihvertfald fået super service *S* Men Lyngby er også en skøn by hihi

Anmeld

30. juni 2012

Nadia&Daniel

Michalala skriver:

det er den bedste "baby"-butik...

Anmeld

1. juli 2012

Michalala

MorDk skriver:

Jeg har ikke været så meget i Babysam butik, men har været et par gange i deres barnevognsafdeling. Faktisk syntes jeg medarbejderne har haft meget travlt de gange vi har været der, og har derfor ikke haft så god tid m.m. Men det kan godt være jeg bare har været lidt uheldig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.