Jeg er normalt meget ansvarlig, og påpasselig med at beskytte mig og ikke have skiftende partnere.
Jeg har heller ikke været sammen med andre end min x mand de seneste 5 år.
Men jeg blev single her for et halvt år siden, og har så datede et par fyre. Jeg har som nævnt ikke været sammen med andre end min x mand, og følte på en måde jeg trængte lidt til at løbe mine horn af.
Så jeg var sammen med begge mænd efter nogle dates(håber ikke at i ser alt for dømmende på mig
), og jeg er nu altså på minipiller.
Men den seneste uge(jeg forventer mens på onsdag) har jeg haft ALLE de samme symptomer som jeg havde da jeg blev gravid med min datter, og jeg synes jeg kunne fremtrylle en svag streg på en test i dag.
Så nu er jeg selvfølgelig rædselsslagende for at jeg er blevet gravid.
Jeg har på INGEN måde lyst til at få et barn mere lige nu. Min datter er kun 1 år, og jeg ville meget gerne at hun havde mig for sig selv de første par år.
Udover det så ved jeg ikke hvem faderen er. De overlapper ligesom hinanden 
Den ene ville være en god far, og jeg ved han ville støtte mig og barnet 100% og være der.
Den anden.. not so much! Så det er noget af en satsning synes jeg.
Jeg synes det er hårdt at være ene mor til én. Jeg tør slet ikke tænke på hvor hårdt det er til to!
Men samtidigt får jeg virkelig ondt i maven når jeg kigger på min datter, og forestiller mig at det er sådan en uskyldig, smuk skabning jeg ville skulle fjerne! og hendes lillebror eller lillesøster. Det gør bare SÅ ondt at tænke på!
Hvad ville i have gjort?
Jeg ved godt jeg måske maler fanden på væggen før han er her. Men jeg vil virkelig gerne have tænkt det her ordentligt igennem hvis nu uheldet er ude. Hellere være forberedt på det værste og så blive glædeligt overrasket!