Mindede jeres 1 og 2 fødsel om hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

tinasmor

Mine var meget forskellige.  Men jeg synes helt sikke du skal snakke med din JM om dine bekymringer. Jeg har haft flere veninder som født meget hurtigt og de fik af vide, at de skulle ringe så snart den første ve kom da man ofte føder lige så hurtigt eller hurtigere anden gang. Mht din datter: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor tæt du er på dine naboer men hvis I er gode venner kunne du så ikke gardere dig med en af dem indtil den som oprindeligt skulle passe kommer frem.

Måske er du så heldig som mig. Mine veer gik ført rigtig i gang da min mand afleverede til børnehave og med din lynfødsel (hvis det bliver det samme som nr 1) så kan du være hjemme når hun kommer hjem fra bh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

De3Guldklumper

Malli skriver:

Waow, så har du også født hurtigt. Mit vand gik først under selve fødslen, da hendes hovede kom frem, så ikke engang det tegn kunne jeg bruge. Jeg håber jeg mærker optakten i okay tid denne gang

Ja det er gået stærkt begge gange.

Inden jeg fødte anden gang snakkede min Jm og keg faktisk hjemmefødsel da keg også var meget nervøs for om keg ville nå og komme frem og hvad med tegn osv. Men jeg turde heller ikke føde hjemme da min første fødte havde en hård medfart og vi efterfølgende blev indlagt. Og heldigvis nåede vi det - var åbnet 8 cm på en time - for samme hårde medfart fik nr 2 så vi igen blev indlagt.

Pøj pøj - jeg husker tydeligt de tanker du går med

Anmeld

30. juni 2012

babymus77

Min første fødsel, havde jeg veer i godt 15 timer... Og pressede i lidt over en time, vandet gik da jeg stod ud af sengen om morgene:-). 2 gang gik slimproppen om eftermiddagen, fik veer om aftenen, og næste morgen kl 9 havde jeg stadig kun åbnet mig 3 cm.... De tog vandet kl 9.00 og åbnede de sidste 7 cm på 1 time... Kl 10.00 presse veer, og fødte 10.13:-). Er spændt på 3 gang, hvordan det kommer til at gå:-)

Anmeld

30. juni 2012

Ciss

Min den første gik på tre timer fra første ve, så jeg var også rimelig nervøs før anden gang.

Anden gang tog også tre timer, men jeg tror, at det hænger lidt sammen med, at jeg var afkræftet efter tre måneder, hvor jeg kastede op 2-3 gange pr dag mm. I tillæg var jeg mere anspændt pga jeg ikke følte mig tryg sammen med jordmoren og vi kommunikerede ikke særlig godt.

Vi havde en nødplan om, at hvis det gik hurtigere, end vi klarede at få fat i babysitteren, så skulle jeg køre til fg med taxi og faren følge efter så snart storesøster var i trygge hænder. Jeg er lidt glad for, at det ikke blev nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.