Hvor køber i baby udstyr i udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Autostol.dk

maria_wlt skriver:

I tager dersværre ikke højde for tilbud

Har brugt jeres SUPER gode hjemmeside så sent som i går, men fandt selv tilbudet på autostolen på Babysam.. (Cybex Solution X2)

Hej,

Er glad for du synes om siden selvom priserne ikke var opdateret.

Priserne bliver desværre ikke opdateret 100% automstisk (arbejder på sagen) så lige pt bliver de opdateret 2-4 gange om ugen.

Nogle af de danske shops synes ikke så godt om autostol.dk, da det viser de overpriser danskerne normalt betaler. Det betyder, at de ikke vil gøre det nemt for mig, at indhente priserne og derfor skal jeg gøre det manuelt og de shops bliver kun opdateret 1-2 gange om ugen. Det er bl.a Ønskebørn og Babysam, hvor jeg ikke kan hente priserne nemt og hurtigt.

Men tilbud bliver der taget højde for, hvis de viser prisnedsættelsen på den normale salgsside og ikke opretter nye til tilbuddet. 500+ priser kan der dog være en smutter indimellem.

Om små 7-10 dage skulle alle priser gerne blive opdateret hver nat (pånær hvis hjemmesiden har lukket mig ude) og så er fer friske priser hver morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

maria_wlt

Autostol.dk skriver:

Hej,

Er glad for du synes om siden selvom priserne ikke var opdateret.

Priserne bliver desværre ikke opdateret 100% automstisk (arbejder på sagen) så lige pt bliver de opdateret 2-4 gange om ugen.

Nogle af de danske shops synes ikke så godt om autostol.dk, da det viser de overpriser danskerne normalt betaler. Det betyder, at de ikke vil gøre det nemt for mig, at indhente priserne og derfor skal jeg gøre det manuelt og de shops bliver kun opdateret 1-2 gange om ugen. Det er bl.a Ønskebørn og Babysam, hvor jeg ikke kan hente priserne nemt og hurtigt.

Men tilbud bliver der taget højde for, hvis de viser prisnedsættelsen på den normale salgsside og ikke opretter nye til tilbuddet. 500+ priser kan der dog være en smutter indimellem.

Om små 7-10 dage skulle alle priser gerne blive opdateret hver nat (pånær hvis hjemmesiden har lukket mig ude) og så er fer friske priser hver morgen

Det er super godt 

Meget nem og overskuelig side som var savnet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.