Hvor køber i baby udstyr i udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Anonym trådstarter

Er anonym da jeg lige holder mig tilbage i noget tid, har haft profil, men slettet. Så nu bare på igen som anonym. Håber det okay med jer.. ( i noget tid, har meget om hovedet når der ro på kommer jeg tilbage , ) 

Men hvor køber i jeres babyudstyr henne, grene hjemmesider helst autostole  .. Håber i lige kan hjælpe, det pejler i nu at være meget gode til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Er anonym da jeg lige holder mig tilbage i noget tid, har haft profil, men slettet. Så nu bare på igen som anonym. Håber det okay med jer.. ( i noget tid, har meget om hovedet når der ro på kommer jeg tilbage , ) 

Men hvor køber i jeres babyudstyr henne, grene hjemmesider helst autostole  .. Håber i lige kan hjælpe, det pejler i nu at være meget gode til 

Jeg har købt meget på www.onlinekids.dk og Babysam 

Jeg ved ikke lige hvilken side der er bedst mht. autostole, da jeg ikke selv har hverken bil eller autostol 

Anmeld

1. juli 2012

L&V

Anonym skriver:

amazone. uk er rigtig go at finde autostole på

Anmeld

1. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg køber meget på amazon.co.uk og brugt køber jeg fra ebay

Anmeld

1. juli 2012

MissMaria

Anonym skriver:

Vi har lige været over grænsen, for at købe autostol, sparede 1200 kr..
Butikken hedder babyone (hjemmesiden www.babyone.de) og ligger i Flensborg.
Ellers kan du også prøve www.kidsnbaby.dk - det er også en tysk butik lige over grænsen..

Anmeld

1. juli 2012

Jibbe

Vi har købt en autostol (maxi cosi Pearl) i England på pramworld.uk tror jeg det hed. Der sparede vi mere end 1000 kr. Kom af med ca 850-900 inkl fragt og hos babysam koster den 1999,-. Og super levering 4-5 dage kun
Og base til autostol købte vi på amazon.de hvor vi også ihvertfald har sparet 500-600 kr og igen super levering!

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

MissMaria skriver:

Vi har lige været over grænsen, for at købe autostol, sparede 1200 kr..
Butikken hedder babyone (hjemmesiden www.babyone.de) og ligger i Flensborg.
Ellers kan du også prøve www.kidsnbaby.dk - det er også en tysk butik lige over grænsen..

Hold da op det er mange penge at spar  

- TaK få hjemmesideren

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Vi har købt en autostol (maxi cosi Pearl) i England på pramworld.uk tror jeg det hed. Der sparede vi mere end 1000 kr. Kom af med ca 850-900 inkl fragt og hos babysam koster den 1999,-. Og super levering 4-5 dage kun
Og base til autostol købte vi på amazon.de hvor vi også ihvertfald har sparet 500-600 kr og igen super levering!

Det lyder vidt - må heller ind og kigge på hjemme siden og se hvad jeg kan finde .. 
Mange tak  

Anmeld

5. juli 2012

Autostol.dk

Priserne er forskellige og det er ikke altid samme shop, der er billigst.

Derfor skal du først finde udAff, hvilken model du skal have og derefter undersøge den i butikkerne.

Et godt sted at starte er autostol.dk - her er en masse priser samlet og du slipper for at skulle undersøge alle siderne selv, beregne fragt og omregne til priser med dansk moms - alt det har jeg klaret for dig

Anmeld

5. juli 2012

maria_wlt

Autostol.dk skriver:

Priserne er forskellige og det er ikke altid samme shop, der er billigst.

Derfor skal du først finde udAff, hvilken model du skal have og derefter undersøge den i butikkerne.

Et godt sted at starte er autostol.dk - her er en masse priser samlet og du slipper for at skulle undersøge alle siderne selv, beregne fragt og omregne til priser med dansk moms - alt det har jeg klaret for dig

I tager dersværre ikke højde for tilbud

Har brugt jeres SUPER gode hjemmeside så sent som i går, men fandt selv tilbudet på autostolen på Babysam.. (Cybex Solution X2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.