vores lille bebs, giver os noget af en gyser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

ønskebørn74

Zafir skriver:

Hvad er det dog for en værre gyser baby!!!!...

Krydser fingre for at den snart bare slapper af og vokser i ro og fred

1000 tak søde!!!

det er heldigvis stoppet igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

ønskebørn74

Sandra1985 skriver:

Jeg er sikker på det er den fineste og smukkeste blob der kommer ud og møder verden til februar  Men nu må h*n altså godt snart falde lidt til ro!  Så må vi håbe at vi i mellemtiden kan få brygget en lille fætter eller kusine til ham/hende  Hihi

Love u søs 

1000 tak min dejlige søsser!!!

vi hepper på en lille fætter/kusine til vores blob!!!

hvor ville det være fedt at barsle samtidig!!!

Anmeld

30. juni 2012

ønskebørn74

AnneP skriver:

Puhhh smukke, sikke en omgang!

ALT hvad der  kan!

Og sender en masse positive tanker og wibes din vej!

1000 tak sødeste!!!

hvordan har i det???

Anmeld

30. juni 2012

La´chrissen

ønskebarn74 skriver:

tror jeg ikke det havde.. det er heldigvis stoppet nu!!!

Åh hvor dejligt at høre

Anmeld

30. juni 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

jeg har nu blødt i 2 dage.. voldsomt igår og med nogle timers pause idag og nu ganske lidt igen.. kl. 13.30 blev jeg scannet idag og der var fint liv..

så nu håber vi den bliver der!!!

det var dog utroligt med dig .. hvor er du bare uheldig! grrrr... ! ... Intet skal åbenbart være nemt! 

Men det er dejligt der stadigvæk er liv og glade dage

Anmeld

30. juni 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

det var dog utroligt med dig .. hvor er du bare uheldig! grrrr... ! ... Intet skal åbenbart være nemt! 

Men det er dejligt der stadigvæk er liv og glade dage

jeg synes også det er ved at være hårdt.. pletblødder stadig og har menssmerter.. øv..

men blob er ok.. og det er det vigtigste!!!

hvordan har du det søde???

Anmeld

30. juni 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

jeg synes også det er ved at være hårdt.. pletblødder stadig og har menssmerter.. øv..

men blob er ok.. og det er det vigtigste!!!

hvordan har du det søde???

ihhhh da?  Altså jeg pletblødte fra uge 6- 10 hver dag, med lidt tråde agtige ting osv.. ? .. Er du sygemeldt og holder du dig i ro som du skal ?? 

Hos mig er det jo heldigvis gået fint alligevel.. .. Jo det går Ok her... har lige måtte runde sygehuset i forgårs fordi jeg slet ikke kunne mærke jeg var gravid eller ventede barn mere... Men der var fin hjertelyd.. Så det jo dejligt. 

Anmeld

30. juni 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

ihhhh da?  Altså jeg pletblødte fra uge 6- 10 hver dag, med lidt tråde agtige ting osv.. ? .. Er du sygemeldt og holder du dig i ro som du skal ?? 

Hos mig er det jo heldigvis gået fint alligevel.. .. Jo det går Ok her... har lige måtte runde sygehuset i forgårs fordi jeg slet ikke kunne mærke jeg var gravid eller ventede barn mere... Men der var fin hjertelyd.. Så det jo dejligt. 

jeg ligger og feder den.. og bliver serviceret af manden..

din lille bisse holder da også dig i ørerne...

Anmeld

30. juni 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

jeg ligger og feder den.. og bliver serviceret af manden..

din lille bisse holder da også dig i ørerne...

Det var godt, det skal han også bare gøre... De andre gange jeg har aborteret og blødt har jeg jo bare arbejdet alligevel, da lægen sagde det ikke ville gøre en foreskel. Men denne gang blev jeg sygemeldt... og nu er hun herinde endnu ..

Ja synes også efterhånden hun holder mig Alt for beskæftigiget med bekymringer... men sådan er det jo med den fortid.. 

Anmeld

30. juni 2012

Kay

sikke en værer drille baby... men den skal bare blive der inde og opføre sig ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.