vores lille bebs, giver os noget af en gyser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

ønskebørn74

jeg har nu blødt i 2 dage.. voldsomt igår og med nogle timers pause idag og nu ganske lidt igen.. kl. 13.30 blev jeg scannet idag og der var fint liv..

så nu håber vi den bliver der!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Mulle73

Puuuh, lidt for spændende! Men super dejligt at det hele ser fint ud!

Anmeld

29. juni 2012

La´chrissen

ønskebarn74 skriver:

NNejeg har nu blødt i 2 dage.. voldsomt igår og med nogle timers pause idag og nu ganske lidt igen.. kl. 13.30 blev jeg scannet idag og der var fint liv..

Nej nu igen. Håber ikke det har nogen betydning

Anmeld

29. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

jeg har nu blødt i 2 dage.. voldsomt igår og med nogle timers pause idag og nu ganske lidt igen.. kl. 13.30 blev jeg scannet idag og der var fint liv..

Åh, hvor jeg synes det er synd for jer, at I skal kæmpe med de blødninger, når I samtidig har den forhistorie!!!

Når det så er sagt, er jeg sikker på, at den lille bebs nok skal blive derinde, ja du ender måske endda med at gå over tid, og bare vil have den UD, fordi du er ved at gå til af nysgerrighed over at møde din dejlige baby

Sender en kæmpe krammer og ønsker dig en god weekend

/ Taco78 

Anmeld

29. juni 2012

Zafir

Hvad er det dog for en værre gyser baby!!!!...

Krydser fingre for at den snart bare slapper af og vokser i ro og fred

Anmeld

29. juni 2012

Sandra1985

Taco78 skriver:

Åh, hvor jeg synes det er synd for jer, at I skal kæmpe med de blødninger, når I samtidig har den forhistorie!!!

Når det så er sagt, er jeg sikker på, at den lille bebs nok skal blive derinde, ja du ender måske endda med at gå over tid, og bare vil have den UD, fordi du er ved at gå til af nysgerrighed over at møde din dejlige baby

Jeg er sikker på det er den fineste og smukkeste blob der kommer ud og møder verden til februar  Men nu må h*n altså godt snart falde lidt til ro!  Så må vi håbe at vi i mellemtiden kan få brygget en lille fætter eller kusine til ham/hende  Hihi

Love u søs 

Anmeld

29. juni 2012

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Puhhh smukke, sikke en omgang!

ALT hvad der  kan!

Og sender en masse positive tanker og wibes din vej!

Anmeld

30. juni 2012

ønskebørn74

Mulle73 skriver:

Puuuh, lidt for spændende! Men super dejligt at det hele ser fint ud!

heldigvis bløder det ikke mere nu.. og smerterne er væk igen.. så her er glæde i det lille hjem!!!

1000 tak for din deltagelse!!!

Anmeld

30. juni 2012

ønskebørn74

La´chrissen skriver:

Nej nu igen. Håber ikke det har nogen betydning

tror jeg ikke det havde.. det er heldigvis stoppet nu!!!

Anmeld

30. juni 2012

ønskebørn74

Taco78 skriver:

1000 tak sødeste!!!

det er heldigvis stoppet nu!!!

god weekend!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.