Nyt punkt til du-må-ikke-listen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

linemus

Endnu engang en historie om den kære Sebastian.

Jeg henter ham i børnehaven i torsdags. Kører ned til ny gæstedagplejer efter pigerne. Det er varmt. Vinduerne er rullet helt ned. Sebastian vil gerne blive i bilen. Det får han lov til, og jeg forklarer: Du må ikke røre ved håndbremsen, du må ikke trykke på nogen af knapperne eller røre ved noget. Så langt så godt.

Det tager lidt tid at få pigerne med ud. Det første jeg ser, da jeg går ud af døren: Sebastian sidder oppe på taget af bilen!

Han var bare kravlet ud af vinduet og videre op på taget.

Find lige en grimasse, der kan passe. Svært når man står der. Men nu har vi så et punkt mere til formaningslisten. Man skal dælme være opfindsom for at komme ham i forkøbet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Rasmine

haha, fanme sjovt egentlig, Line.
Hvad med: Du må kun bevæge dig når Mor siger det?

Anmeld

4. maj 2009

Ny mor

NEEEEJ, det ik rigtigt!!!....kan ikke lade være med at grine, men åh, jeg frygter virkelig hvad jeg mon har i vente med mine to kruttønder....synes det går rigtig stært med at finde på ting man ikke må hele tiden.....

Birgitte

Anmeld

4. maj 2009

Kaufie

OMG - det er svært at være på forkant med sådan en vaks unge.....

Anmeld

4. maj 2009

Louise mortil4

ha ha han erda kreativ din lille dreng, dejligt at de kán men f... jeg ville sgu være ved at lave grimme ting i bukserne hvis jeg kom ud og freja sad på taget af bilen.

Anmeld

4. maj 2009

Nadi

Ej for pokker Line!!

Altså jeg synes nu han er kvik ham Sebastian, han lytter jo til hvad du siger han IKKE må. Måske skulle du fortælle ham hvad han MÅ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.