Vælge babyalarm supernova eller neonate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

modesty

NeoNate! Den er lille og handy og kan sjatlades. Dem i min mødregruppe der har SuperNova er misundelige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

sofiell89

kender ingen af dem, men ville klart vælge phillips avent. Den er super nem og fungere bare. Vores er købt brugt, og voksen "delen" kører på batterier- den er tændt omkring 8-12timer dagligt og batterierne holder præcis 7 dage, og det er altså bare de billige fra coop..

Anmeld

29. juni 2012

sofiell89

BabyAnno2012 skriver:

jeg ville ikk vælge nogen af dem....

Vi har phillips Avent babyalarm og den er SUPER go....

der er ikk noget med at der er flere kanaler osv men derimod tænder du bare begge enheder og så funker det bare

Anmeld

29. juni 2012

Mor til L&S

christinak skriver:

Vi skal ud og have ny babyalarm da vores er gået i stykket, men ved ikke hvilke jeg skal vælge om det skal være supernova eller neonate. 

Vi har neonate og er super glade for dem... Den er lille og smart og holder utrolig godt batteri...

Der er god lyd, viser temperatur til fuld tilfredshed...

Anmeld

29. juni 2012

chael

Vi har super nova. Er super glad for den.

Men har altså også hørt meget godt om neonate

*C

Anmeld

29. juni 2012

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Vi har Neonate og er rigtig glade for dem, så det vil jeg til hver en tid vælge og anbefale  Lille og smart, holder godt batteri og kan klatlades, fordi den har samme salgs batteri som mobiltelefoner. 

Vi har ikke haft nogen problemer med at den opfanger alt muligt underligt som vejrtrækning, regn osv. Skruer bare ned for følsomheden 

Har til gengæld hørt mange problemer med Supernova. 

Anmeld

29. juni 2012

TimP

Jeg vil gerne starte med at anbefale Neonate, hvis jeg skal sætte model navn på også så skal det være en bc5000a, den koster omkring 1000kr, men er pengene værd - vi har den selv

Dernæsten vil jeg da gerne bruge et øjeblik på at selv promovere lidt, egentlig ved jeg ikke om det er forbudt, men nu er det i jo i trådstarters øjemed:

Neonates: http://www.babyalarm-test.dk/1-neonate-babyalarmer

Nova's: http://www.babyalarm-test.dk/2-nova-babyalarmer

Så er det bare at læse og blive klogere. Tænk har iøvrigt kåret denne her som testvinder:  http://www.babyalarm-test.dk/12-philips-avent-scd-505-dect.html hvis man skal sige noget negativt om den så er det at babyenheden ikke er født med genopladelige batterier, det burde være en must i denne her branche. Måske det er fordi philips også laver batterier, men det kun et gæt.

Anmeld

29. juni 2012

JonTri

Neonate! Super handy, god lyd, nem at betjene og bedst af alt så er strålingen meget lav ved neonate... Og så har den vågelys, hvis man skal bruge det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.