Vælge babyalarm supernova eller neonate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.451 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

christinak

Vi skal ud og have ny babyalarm da vores er gået i stykket, men ved ikke hvilke jeg skal vælge om det skal være supernova eller neonate. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

mortilnoahogmelina

JEg ville til en hver tid vælge supernova , jeg kender ikk den ande , men har selv supernova og vi er såååå glade for den ..

Men det er jo klart en smagssag, tag ud og snak med ekspedienten om de forskellige og vælg udfra det ..

Anmeld

29. juni 2012

HeidiØ

christinak skriver:

Vi skal ud og have ny babyalarm da vores er gået i stykket, men ved ikke hvilke jeg skal vælge om det skal være supernova eller neonate. 

Jeg kan kun snakke god for neonate. Virker upåklageligt, nem og handy og suuuuper god! Holder længe uden strøm!

Anmeld

29. juni 2012

BabyAnno2012

jeg ville ikk vælge nogen af dem....

Vi har phillips Avent babyalarm og den er SUPER go....

der er ikk noget med at der er flere kanaler osv men derimod tænder du bare begge enheder og så funker det bare

Anmeld

29. juni 2012

Mor til Ella

christinak skriver:

Jeg er glad for min Neonate

Anmeld

29. juni 2012

ESV

christinak skriver:

Tænk har lige kåret en men kan ikke huske hvad den hedder men det står på babysams facebook side. Vi har super Nova og er slet ikke tilfredse, pris og kvalitet hænger slet slet ikke sammen..

Anmeld

29. juni 2012

Tranebær

Har haft præcis de to, vil altid vælge SuperNova!!!

Så vidt jeg husker koster begge ca. 1300. Alt for dyrt. Ville nok finde noget billigere en anden gang Men supernova er rigtig god.

Neonate gik i stykker da den faldt ca. 50 cm ned - fra en barnevogn.... Det burde sådan en altså kunne holde til. Desuden sagde den at barnet konstant var vågent, da den opfattede vejrtrækning som om barnet var vågent. Lidt for sensitivt og super irriterende at have en smålarmende babyalarm liggende selvom barnet sover.

Anmeld

29. juni 2012

Kvist

christinak skriver:

Jeg havde også Super Nova til min søn.. Det var noget værre LORT..!! Den kunne aldrig holde strøm, og al lyd gik i den.. Så næste gang bliver der købt en Neonate som jeg synes er super smart og handy..

Anmeld

29. juni 2012

L&V

christinak skriver:

Vi har godt nok phillips. men sku jeg vælge af de to det ville det være neonate aldrig super nova har kun hørt dårligt on dem

Anmeld

29. juni 2012

CamillaSoefelt

HeidiØ skriver:

Jeg kan kun snakke god for neonate. Virker upåklageligt, nem og handy og suuuuper god! Holder længe uden strøm!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.